~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Maria - 4 oktober 2009 20:27

Lyckades pricka in min sväng till affärn när de va lite uppehåll. De ha regna en del idag. Ursha.

Precis när jag svänger in på min gata börjar de igen.

Mamma ringde förrut och sa att de snöade där. Inge mycke. Blir bara sånt som smälter bort på en gång.

Tur de!


I morrn ska jag till stan och kika på skor. Ska även svänga förbi miroi en snabbis och hämta lite papper.

Slutar ju snart där.


Idag är de ochså ett halv år sen jag flyttade ner. De känns som de är mycke mer.

Den här våren/sommarn har vart de bästa nånsin! De finns inget som slår den här sommarn.

Allt som hänt. Hade ja suttit kvar i sundsvall hade de inte hänt nånting. Blir lite deppig bara ja tänker på de.

Ja hade aldrig klarat de.

Nog om de.

Nu ska ja kika på film.


Ha en mysig söndags kväll!


Av Maria - 4 oktober 2009 13:49

Idag har ja inte riktigt kommit mig för att göra nåt. De tar emot lite. Sånna dagar ska man väl ochså ha antar jag.

Man måste ju inte göra nåt hela tiden. Tänkte bege mig ut men ena sekunden är de uppehåll och nästa

så slår regnet mot fönstret så de får blir en tur på affärn ist.

Ska köpa massa naturgodis och svänga ihop mitt äppel favvis gotta.

Fick veckorevyn i veckan men har inte läst den så noga än så tänkte klämma ner mig i soffan med en filt och äta

lite go grejjer. Passar en sån här dag!


Igår var de riktigt trevligt! Dom få bilder som blev finns på min bdb.

Littlecandygirl.bilddagboken.se

Man behöver inte vara medlem för att kika!


Mot affärn!

Av Maria - 4 oktober 2009 09:33

Såg precis på st.nu att mitt och pappas favorit pizza ställe håller på att brinna ner..

Parma i Skönsberg.

Har ätit där sen ja va väldigt liten. Jag ääälskar deras pizzor. Dom är så galet goda!

Vi brukade ha hockey kvällar och då gick vi alltid ner och köpte pizza där.

Riktigt synd att de snart är borta! Men ja hoppas som bygger upp de igen..

Av Maria - 4 oktober 2009 09:01

Kunde inte alls sova i natt. Låg och vred mig i ca 4 timmar så vid 4 halv 5 tiden blev jag trött så försökte sova men näe. Lyckades somna kl 6 och vaknade jätte pigg halv 8. På den korta stunden jag sov var de bara tok drömmar.

Eller snarare marddrömmar. Tjohoo  Tur ja inte ska göra nåt idag. Kan ligga och glo på film och sova senare.

Om de inte ska storma och regna hela dagen så ska ja ut och gå en sväng med. Just nu så är de inge kul väder

men ja hoppas de ändrar sig..


Nu ska ja få i mig lite frukost sen får vi se vart dagen tar vägen!

Av Maria - 4 oktober 2009 01:08

 

Den här skon är ju huur söt som helst  MEN då har dom gjort Peep toe på den. Gahh

Jag tycker inte alls om när dom gör så..

De förstör lite när de är så... Jag hade köpt den här skon direkt om de inte vart för de..

Den kostar bara 299 kr.

Klackhöjd 9 cm

Finns på skopunkten.

Jag kan inte ha peeptoe men dom som kan ha passar de riktigt bra på!

Den är sååå fin. Var och kollade på den i butik idag och blev helt salig..

Provade den och den va jätte skön men de såg inge bra ut fram till..Tyvärr

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards