~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Maria - 11 oktober 2009 19:52

Ikväll blir de inge sent.

Ska upp 6 i morgon och vara på sjukhuset halv 8, sen vidare till Miroi kl 10.

Är sista dagen där i morgon så ska fixa like papper och sånt.

Sedan kl 13 ska jag till Odenplan och tandgrejjs kursen som börjar i morgon.

Beställde papper från csn som kommer i början av veckan.

Ja hoppas de blir lite mer pengar än från miroi.


Nu har även några börjar fråga om vad jag önskar mig i julklapp.

Pengar eller present kort vill jag ha. Allt i prylväg stanna i sundsvall.

Kan inte släpa runt massa grejjer eftersom jag åker tåg upp och ner så kommer

inte ha så mycker plats till prylar.


Nu blir de ett avsnitt av The Oc och sen ska jag sooova!






Av Maria - 11 oktober 2009 12:00

Somnade runt 4 snåret i morse. Äntligen!

Drömde väldigt knepiga saker. I trapphuset var de mini sköldpaddor, ormar och grodor.

De va Jonas från skansen som vart här och lagt dit dom för han skulle göra om trappen

till ett speciellt tropikhus.


Sen skulle jag gå och storhandla. Kom hem med massa kassar mat och sen när jag tittar i dom så är dom helt

tomma. All mat var borta.

Då kommer Sandra med ett fruset vitlöksbröd och ett mjölk paket.

Skulle ut sen igen och i trappen så låg all min mat. De va djuren som hade tagit allt.

Sköldpaddorna fick runt med falukorvs ringar på ryggen och eftersom de va mini sköldpaddor så såg de lite kul ut.

Grodorna satt och åt havregryn och ormarna drack juice.

De va lite små knepigt.


Idag iaf så ska jag nog gå till gamla stan. Har inte vart där på 3 veckor sedan pappa va här.

Vill till min favvis butik som ligger där. Theodores Home. Så mysig!

Nu blir de en dusch och sen äta lite!


Av Maria - 11 oktober 2009 03:30

Kan verkligen inte sova i natt. Vet inte va de är som händer. Vaknade vid 10 snåret i morse och är fortfarande inte

minsta trött.

Eftersom jag har datorn vid fönster i vardagsrummet så gjorde jag te och kikade på massa fulla och

glada människor som kommit hem efter en party kväll. Riktigt kul att titta på faktiskt!

Har även kikat på i taket lyser stjärnorna och män som hatar kvinnor.

Vad ska man göra nu? 

Jag brukar bli lite seg efter ja ätit så fundera på att äta väldigt tidig frukost och se om de hjälper.

Havregrynsgröt. De är inte helt fel.


Nä tror de  blir en film till.


Sen är de ett bil larm som tutar precis under mitt somrums fönster. Tjohoo

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards