~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Maria - 6 oktober 2009 16:28

Har gått på stan nästan hela dagen. Var först och käkade lunch med Tomas och Nicklas inne på Nk.

Va längesen ja träffade båda så de va ritkigt kul. Sen skulle Tomas tillbaka och jobba så jag och Nicklas

mötte upp stina och drog till Waynes för chai och lite surr.

Vi va till in och finn en sväng där jag köpte badskum och en söt skylt till toalettdörren. "Powder room" står de på den.

Dom har typ världens billigaste badskum. 12 kr för en jätte flaska. Finns i citron, jordgubb och nån lila som ja inte

minns va de är för lukt på.

Träffade sedan Marcus. Han och jag gick runt och kikade lite och pratade en massa om allt möjligt

sen va han söt och körde hem mig så ja slapp tunnelbanan!

Vi gjorde lite planer för helgen så de ska bli mysigt.


nu ska jag kika på hollywood fruarna och sen fixa lite här hemma!

Av Maria - 6 oktober 2009 11:24

Var iväg i morse på ett litet möte. Slutar ju på miroi på tisdag om en vecka så är lite att grejja med.


Nu ska jag in till stan en sväng. De ska bli lite chai med Stina sen slutar nicklas 12 tror ja så ska träffa han ochså.

Måste städa igen. Förstår inte hur ja lyckas få till de så rörigt när ja nästan aldrig är hemma.

Knepig!

Ja missade hollywood fruarna igår så ska kika på de på tv3 play sen när ja kommer hem.


På måndag ska jag även börja en kurs i tandvård på Medlearn. Den är till december så de är

ju lite skönt att ha nåt att göra på dagarna plus att de ramlar in lite pengar.


Nä nu ska jag göra mig klar och röra mig mot stan!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards