~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Maria - 16 oktober 2009 19:09

"Haha kul de där me taxen:P
Om du har en Ipod. Vad har du gör musik?
du verka vara en väldigt skön person så vill veta va du lyssnar på=)
Kram Fia Göteborg"


Tack för de fia! De är mest Hip hop och RnB som körs i min Ipod just nu.

Klart du får veta va ja lyssnar på. Här kommer några artister/grupper:


Håkan Hellström<3

David Guetta

Dead by april

The Blac eyed peas

Jay-z

Flipsyde

Jordin Sparks

Chris Brown

Rihanna

Cascada

50 Cent

Soulja Boy

Sean Kingston

Pink

Kanye West

Kent

Lite schlager

Plus många fler.


Är de nån fler som undrar nåt så fråga på bara!



Av Maria - 16 oktober 2009 17:50

Tog en promenad till stan idag. När jag knallar fram på götgatan så ser ja en liten liten tax som kommer gåendes.

Vissa butiker har ju mattor utan för dörren. Och lill taxen råkar snubbla på en matt kant så han lägger sig på sidan och sprattlar lite. De såg så sjukt roligt ut. Minen han hade när han ramlade. Mattkanten va nästan lika stor som han själv.

De är inte ofta man börjar skratta när man är själv. Eller inte jag iaf men nu kunde ja inte hålla mig. Han såg

så sjukt söt hur när han låg och vifftade på benen där på mattan.


Anyway hittade ett par skor för några veckor sen som ser lite same/fjäll aktiga ut. Ja är inte inne på dom

och blir mer och mer kär i dom så ja hoppas dom finns kvar tills mammi kommer ner.

Självklart blev de en take away chai som sällskap en sväng ochså. Behövde nå varmt.

Hur ska man klara vintern när man håller på att frysa ihjäl redan nu?

Ja vet inte hur många gånger ja värmt min rispåse idag.

De som är lite märkligt är att ja haft den i ett år i december och ja andvänder den dagligen. Även kalla sommardagar

för ja fryser så mycke. Och den har inte blivigt bränd än. Vissa ja har haft har nästan brunnit efter nån vecka.

Den ja har nu köpte jag på norra bergets julmarknad förra året.

Ska beställa en ny med mammi.


Nu blir de ett bad och sen tv!


Ha en mysig fredag alla!


En galet bra låt: Ida Corr vs. Fedde Le Grand - Let Me Think About It  <--LYSSNA

De där är min nya party låt!


Av Maria - 16 oktober 2009 11:02

Natten gick bra. Sov som en stock. Vaknade 20 över 9 av att ja slog in armen i väggen. AJ!

Klev upp och käkade lite och dushade.

Idag blir de sko koll. Ska in till stan och kika. Ja vill att skorna ja väntar på ska komma snart. Dom är så galet fula

men ja vill se dom och prova.

De är lite Lordi stuk på dom. Karnse har sagt redan. Ja hoppas dom kommit eller att de inte är så långt kvar tills

dom kommer.


Aja nu ska ja göra mig klar och dra in mot staden. Måste köpa ett paraply ochså. Dom 3 ja hade har blåst sönder..


Höres senare!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards