~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Maria - 13 oktober 2009 17:59

Nu har jag fått min vinterjacka. Något skönt. Dock så va den väldigt stor. Ja ser precis lika dan ut men de karnse är

materialet eller nåt som töjt sig lite. Den får duga tillsvidare iaf.

Fick även min topshop halsduk och min mössa med blomman på som ja flitigt andvände förra vintern.


Nu sitter jag och kikar på Simon och Tomas. Älskar dom asså! Vet inte vad mina kvällar hade vart utan dom 2.

Ska plugga lite sen ikväll ochså. Är lika bra att köra på så man blir klar nångång.

Behöver inte köpa böcker heller för allt finns på internet så där spara ja en slant. Tur de!


Ska även vaccinera mig mot svininfluensan på onsdag eftersom jag är i en riskgrupp pga

astman. Skönt att få de gjort med.



Ska kika vidare nu!


Dom är så Underbara!



Av Maria - 13 oktober 2009 12:33

Fick nåt ryck efter att ha läst om karies i 2 timmar och började städa. Hade tvättid kl 11 så håller på med de ochså.

Nuså är de snart färdig städat. Har tvättid till kl 3 så har ju lite tid kvar där.

Sen ska ja åka till Sandsborg. Min jacka har kommit som mamma skickade ner.

Mina sommar jackor får nu snällt vänta tills våren igen.

Ja tyckte mig se lite snö blandat regn i morse. Ursh. Får hoppas de dröjjer innan de blir nån snö här.


Nu är de lunch. Nudlar med kyckling smak. Fab? NEJ!.. Men man blir ju mätt iaf. Huvudsaken de..


Nä nu ska ja äta klart och fortsätta grejja här så ja blir klar nångång!

Av Maria - 13 oktober 2009 07:33

Varför måste nätterna gå så fort?


När jag vaknade va de is kallt i min lilla sovalkov. Hade glömt fönster öppet. Lite klantigt.

På med elementet på max och stänga fönstet. Nu börjar de bli lite varm igen iaf.


Ska snart dra mig ur sängen och äta frukost och sen börja plugga.

Kl 10 eller 11 ska jag tvätta och roa mig med de fram till 3 nångång. Sist jag tvättade så va den ena av dom 2 maskinerna trasig så ja hoppas den är fixad nu så de går lite fortare.

Förhoppningsvis så blir de en sväng till staden senare.

Måste kika på en jacka. Mamma ha fått skicka ner en lite varmare men ja vill ha en ny.


Nä nu ska ja sätta igång!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards