~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Maria - 10 oktober 2009 18:14

 

Ikväll är de jag och Ben & Jerrys half baked och 2 fast 2 furious (stavning?).

Va såå längesen jag såg den filmen. Den är ju så galet bra!

Och glassen. OMG så sjukt god den är!

De är min B&J favorit.

Myys!


Av Maria - 10 oktober 2009 10:43

Igår började jag, Marcus och Daniel kvällen hos mig. Vi drack, lyssnade på musik och surrade.

Sedan drog vi in till Torget i gamla stan och mötte Micke och Andreas.

De va ett tag sen man såg dom så de va kul!

Vi satt och drack lite mer och surrade hela kvällen. Vid bordet brevid oss satt Mathias Holmgren och såg sjukt snygg ut!

Han som sjöng/sjunger i Barbados tro ja de va. Sen va han me i nåt program på tv.

Ja vet inte om de va fame factory eller nåt liknande.

De är lite synd att dom stäger kl 01. De är ju då man börjar komma igång. Bra med stället är att de är inget inträde

och riktigt bra musik!


Idag blir de en promenad sen tro ja de blir en sväng till stan om inget annat händer!


Nu frukost!


En galet bra låt från The Oc:

Finley Quaye & William Orbit - Dice

Sååååååååååå bra!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards