~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Maria - 8 oktober 2009 18:29

Tänkte tvätta idag men la ner de. Ja gick till skanstull och kikade lite.

De ligger typ 2 km från mig mot stan till.

Gick runt på ringen och kollade. Fyndade hårspray och mascara för endast 59 kr sammanlagt.

De gjorde min dag kan ja säga!


Sen tog jag tunnelbanan till gullmars och gick på mitt vanliga ica och handlade och sen gick ja hem.

Fastnade vid efterlyst när jag kom hem. Jag älskar Leif GW Persson!


Nu ska ja bada och sen blir de lite tv tittande=)

Av Maria - 8 oktober 2009 09:07

Fast ja somnade 03.30 så vaknade ja halv 8 och va jätte pigg. De blev ingen sovmorgon trots att ja somnade så sent.

Idag blir de en sväng till stan. Tänkte gå in. Ska endå in en sväng på mitt favvis Gina Tricot och de ligger ju på vägen.


Igår fick ja lite besök av Nicklas, Tomas och Crille. Nicklas fixade med lite kläder ochsånt.

Crille kom hem från Usa i förrgår så de va roligt att träffa han igen!


Nu ska ja försöka äta nåt och sen göra mig klar och pysa iväg!


Vi höres!

Av Maria - 8 oktober 2009 01:13

Kan inte sova. Är inte de irriterande? När man bara vrider och vänder sig utan nån större framgång och hur man än ligger så är de obekvämt..Ursha.

De är så tråkigt att vara vaken nu. Finns inte direkt mycket att göra.

Nu har jag provat att läsa, kolla på tv, dricka varm mjölk, små plockat lite och kikat ett avsnitt av Oc och sex and the city men är lika pigg nu som innan ja började.


Va är de tråkigaste man kan läsa?  Läser man nåt sjukt tråkigt brukar man ju bli trött.

Nån som har ett tips på en tråkig tidning eller bok?

Tidning vet ja nog. FÅr köpa riktiga tant tidningar. Allers och sånt. Eller nåt om bilar och motorer.

Då däckar ja nog rätt fort.

Men nån tråkig bok. Tar gärna ett tips där! Var inte blyga med komentarerna!

Nu vet ja inte riktigt vad ja ska sysselsätta mig med..Tror de blir ett avsnitt av Little Britain. Dom är underbara!


Nu har klockan blivit 01:25. tjohoo


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards