~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Maria - 23 oktober 2009 17:50

 

Jag gillar kappahls vintage kläder som kommit. Dom är sååå fina.

För bättre bilder och mer kläder,  kolla kappahl.se

Av Maria - 23 oktober 2009 15:50

Idag va Marcus här runt 9 tiden i morse. Vi drack en kopp te och sen drog vi innåt stan.

Jag fick köra hans bil in. De va första gången jag körde inne i stan. De gick riktigt bra. Polisen kom inte, bilen är hel och vi mår bra. hihi

Vi snurrade runt hela innerstan efter

en parkering. De va en del trafik ochså så alla bra platser va tagna..

Men efter massa snurrande så fick vi en.

Vi strosade runt och Marcus fick äntligen sin jacka. En svart everest från stadium. Jätte snygg!

Efter en stund blev vi lite små hungriga så vi drog till Nk och käkade lunch. Mysigt Mysigt!

Vid 12 halv ett tiden kom Daniel in till oss.

De blev en liten sväng runt staden igen och sen gick vi till bilen.


Vi funderade på va vi skulle göra och kom fram till att vi skulle åka till drottningholms slott och kika lite.

De är fint där ute. Oj!

Har tagit bilder som finns på: Littlecandygirl.bilddagboken.se kika in om lämna gärna en kommentar!


Nu ska jag käka lite och leta kläder och laga mat. Ursh.


Spaghetti och korv får de bli. Snabbt och enlekt!

De är hemma fest i hökarängen ikväll.

Självklart kommer kameran vara med!

Bilder kommer imorgon.


Ha en super mysig Fredags kväll alla och Trevlig helg!


 

Drottningholms slott


 

Marcus och jag


 

Daniel och Marcus=)




Av Maria - 23 oktober 2009 08:18

Sitter och äter nu. Havregrynsgröt med äppelmos. Gahh så gott!

Jag äter gröt varje morgon. De är väldigt sällan jag äter nåt annat.

Sen sitter jag och väntar på Marcus. Vi ska in till stan idag och fixa hans jacka.


Ja invigde min nya hårspray idag. De kan jag rekomendera. Den är såå bra!

Inget klet och kladd som de kan bli och håret blir inte som en "hjälm" på huvet.



BTW kolla vem som är med där

http://angelicascloset.se/

Inlägget "möten och hårstyling"


Nu ska jag göra mig iordning.

Hörs senare!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards