~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Maria - 24 oktober 2009 16:49

Jag har nog hittat min nya favvis galleria. Liljeholmstorget.

Den va stor, riktigt stor och allt fanns. Den va mysig fast den va så stor.

Sen tar de bara cirka 15 min från mig med Tvärbanan så de är helt okej om man inte har lust att åka till stan.

De tar ungefär samma tid men där måste man springa ut och in mellan butikerna.

Jag gillar när allt är i samma hus. Spec på vintern.


Ikväll är de fest och utgång. Har dock ett problem. Vad ska jag ha på mig?

Har bara samma gamla kläder. Ja funderar på att ta min rosa klänning men va ska ja ta för skor till den? gahh

Ska svänga ihop nån jätte enkel mat nu och börja fila på outfiten för kvällen.


Ha de bra alla!



Av Maria - 24 oktober 2009 12:12

Håller på att äta min super jätte inte goda lunch bestående av nudlar med kycklingsmak och en macka. Wohoo

Är de enklaste maten man kan göra på spisen eller finns de nå ännu enklare?

Ja tänkte försöka röra mig mot liljeholmen.

Marcus och Daniel och några till ska karnse ochså dit men dom kommer nog senare.

Tanken va att ja skulle kommit iväg tidigare men ja hittade massa gamla låtar på min externa hårddisk som ja börja lyssna på och glömde tiden. Men de spelar ingen roll. Har ingen tid att passa egentligen.

De brukar kunna ta lite tid när ja är på nya köpcentrum. Kan lätt fastna i alla butiker huur länge som helst.



Nä ska fixa mig och sticka nu!

Av Maria - 24 oktober 2009 09:17

De va riktigt mysigt igår. Hela dagen va en enda stor mys dag!

Sara, hon var här på pride, kom hit igår och stannar till söndag.

De vart lite myskväll i hökis med massa dricka och massa surr.

Riktigt kul vart de. Kameran va me men tyvärr blev den inte andvänd..Måste bättra mig nu!


Idag ska jag åka till Liljeholmen och kika på den nya gallerian som öppnade härom dagen.

Ska bli roligt! De va runt 90 butiker där så man har de man gör ett tag.


Ikväll är de fest. Stina fyller 20 i morrn så ikväll ska de firas!

Kommer bli galet kul!


Nä nu måste jag ta mig upp och äta och dusha.

Ja skriver om gallerian när ja kommer hem.


Ha de bra!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards