~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Maria - 2 oktober 2009 20:11

Enda sen idol började så har jag gillat Erik. Hans version av Is it true, Islands bidraget till eurovision

fick jag gåshud av. Han är ju helt sjukt bra! Jag hoppas han kommer långt i tävlingen.

Och Mariette (stavning?) är ju bara såååå bra.

Nån av dom hoppas jag vinner!

Ja tyckte så synd om henne som hörde fel..Ursh så pinsamt..

Ja minns inte va hon heter.


Nåväl mot tv:n igen!

Av Maria - 2 oktober 2009 17:40

Nu är de städat. Lite iaf. Blev en väldans förbättring. Nu är de bara disken kvar men den går ingenstans så den

får snällt vänta ett tag till.


Asså guuud vad jag älskar Beyoncés låtar! Dom är ju så galet bra. Blir aldrig less på dom.

Har lyssnat igenom massa från destinys child tiden och låtarna dom hade är ochså sjukt bra.

Dom har ju hängt med ett tag men ja gillar dom fortfarande.

Måste jag välja en av henns nyaste låtar så blir de nog "Radio". Underbar!


Nu ska jag fixa till mitt favvos götta som ja ska stoppa i mig till de sista avsnittet på

3:e säsongen av sex and the city. Sen blir de The OC!


Ha en jätte mysig fredagskväll!

Av Maria - 2 oktober 2009 15:38

De blev ingen städ dag idag heller. Låg i sängen till 11 snåret och kollade på lite idol avnitt ja missat.

Sen åkte jag till Farsta med stina och kikade på lite skor och sånt.

Vi passade även på att äta lunch där. Åt världens godasta Ost och skinksallad med pasta. Mums!


Tänkte sätta på musik och städa undan de värsta iaf och fixa med grejjerna ja fick av mamma.

Nya ljusgrejjer, en duk och lite små plock.

Nån som vet nån bra "städ musik"??


Sen blir de The OC!  De va riktigt längesen jag såg de. De är ochså en helt sjuuukt bra serie.

Att de finns mycket snygga killar att vila ögonen på gör inte saken sämre hihi


Nu: Städa


Av Maria - 2 oktober 2009 08:40

 

Hittade den här jätte mysiga skon på Din sko´s hemsida. Den finns även i brunt!

Pris: 449 kr.

Klackhöjd: 1 cm
Skafthöjd: 24 cm
Skaftvidd: 32 cm


Av Maria - 2 oktober 2009 08:19

Har precis sett Inlåst. Vilket bra program asså! De ska ja lätt följa.

Jag hoppas de kommer gå bra för killarna som är med.


Idol har jag missat ett par dagar nu. Jag tycker de är riktigt bra i år.

Nån fler som följer de?

Ska kika på de på tv4 play.


Sen idag ska de bli städning! Har fått lite nya saker hem som ja ska fixa med men nu är de så rörigt

så dom skulle försvinna bland alla grejjer om ja ställde fram nåt.


Tog med lite filmer från s-vall. Jag är ett väldigt stort fan av Stefan och Krister.

Har kikat på dom i 7 år snart.
De började med Stefan (storebror) en påsk när 4:an sände en fars med Stefan och Krister.

Vi skratta så tårarna rann. Sen letade vi upp mer filmer och kikade och dom är ju såå bra.

Sen dess har dom hängt med. De är inte ofta man skrattar själv men

ja kan skratta så sjukt mycke åt dom. Dom är helt fantastiska.


Nu: Frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards