~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Maria - 5 oktober 2009 19:45

Dagens låt:  Pink - Please don´t leave me
Dagens frisyr: lite åt alla håll. Inte mycke som ligger på plats i den här blåsten
Dagens klädsel: de har varierat lite underdagen
Dagens händelse: min sväng på miroi som tog halva dan men gick riktigt bra
Dagens planer: inga speciella
Dagens vill ha: nya kläder
Dagens saknad: en varmare jacka
Dagens drog: Is te peach
Dagens finaste: Globen som är gul måndagen till ära
Dagens måste: inge spec
Dagens dricka: Is te
Dagens köp: har inte köpt nåt alls idag

Dagens mat: Spaghetti och Korv. Längtade till middag idag..eller inte
Dagens mående:
helt okej!

Av Maria - 5 oktober 2009 19:19

Han är ju bäst på nyheterna!

Han har sagt så mycke roligt den mannen.

Kolla länken och få ett leende! http://www.youtube.com/watch?v=hehC_wRTnZw&feature=related

Även denna är riktigt kul -->http://www.youtube.com/watch?v=DknfEXTHDE0&feature=fvw

"det blir en solig inledning på posten"  "Snöfallet och vinden ska monja" han är för festlig palmgrabben!



Idag har jag tagit tag i lite små grejjer. Ska även fixa lite i morgon.

Va ochså ute på en liten promenad men de är inte varmt direkt. Ursh va lååångt de känns till sommar..

Nu blir de en dusch och sen invänta Hollywood fruarna. Ja hoppas de kommer fler program med dom.

Dom är ju helt underbara!


Vi hörs i möra!

Av Maria - 5 oktober 2009 11:42

http://club.nilsongroup.com/

De där gillar jag!

Bli medlem idag!

Av Maria - 5 oktober 2009 08:29

När jag vaknade för en stund sen så va ja så väldans glad. Vet inte varför men de känndes ju bra!


Idag blir de en sväng på banken, miroi och sedan ska jag hem till Nicklas.

De ska komma nån gubbe dit och fixa med nåt internet grejjs tro ja de va men Nicklas jobbar så ja

ska öppna åt gubben. Om allt går som de ska på miroi så åker ja hem till han runt 2 tiden.


Sen MÅSTE jag fixa min garderob. De är en sorglig syn just nu. Inget är där de ska. Galge va är de?

Andvänd golvet ist.

Nä idag ska allt sorteras och hängas upp igen men först en snabbis på stan.

Tänkte försöka hinna in på Tjallamalla. Va längesen ja va där nu. Dom har så mycke fint.

Enda nackdelen är att de är liite dyrt men titta går ju alltid!


Nu ska jag äta och dusha!


Dead by april - What can i say

Blir aldrig less på den. Lyssna!



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards