~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Maria - 29 oktober 2009 21:14

När Sarah Dawn Finer sjöng sin låt Moving on kom jag på mig själv med att torka ögonen lite med ett hörn på

täcket. Jag Älskar den låten. Har jag en deppig dag så lyssnar jag på den och då orkar jag lite till.

De är nåt speciellt med den låten.

Sen blev jag lite full i skratt när Erik och Mackan stog och pratade om bilarna.

"En av bilarna har rostfria pedaler" De lät så kul när han sa de!


Nu kikar jag på inlåst. Jag hoppas de kommer gå bra för killarna efter programmet så dom inte

halkar tillbaka direkt till de dom gjorde förrut.

Nu blir de en till kopp te och sen blir de tillbaka till soffan och mitt täcke.

Är jätte frusen och har skit ont i huvet..Bläää


God natt och sov gott alla!


Martin Stenmark - 1000 nålar



Av Maria - 29 oktober 2009 17:56

När jag var ute och gick förrut så såg jag att de va en del som hängt upp julstjärnor och de var en

den ljusstakar uppe i fönsren. Är inte de lite tidigt?

De kändes lite "OJ redan". Jag började fundera på om de va 1 dec på sönda eller om de verkligen var

1 nov. Såg även lite julpynt inne i stan idag ochså.

Ja väntar tills i början på december innan ja slänger upp nåt.

Nån är de lagomt att börja pynta?


Jag köpte massa nötter och citron te. Tänkte spendera kvällen i soffan med täcket och kika på tv.


En grejj ja provade när jag var ute och gick var att inte ha ipoden på. Den låg i fickan.

Jag har musik på HELA dagarna. Från de att jag vaknar tills att jag går och lägger mig.

De är antingen The voice eller radio 107,5 stockholms enda dansgolv.

Dom lyssnar jag på via webb radio. De va lite knepigt att gå utan musik i öronen.

Jag vet inte varför men jag bara måste ha musik. Blir galen annars.

Nån som är lika dan?


Nu blir de en dusch och sen soffan!


Av Maria - 29 oktober 2009 16:34

De blev en sväng på stan idag. Kom hem med en klänning från Gina tricot och ett par skor som jag lagt ut här på bloggen.

Fick skit ont i huve så jag tog en promenad. Gick till ett ställe ja aldrig vart och snurrade runt på massa små mysiga vägar i lite drygt en timme. Skönt va de. Huvudvärken försvann.


2 lampor slutade fungera så ska kila till ica och köpa nya plus lite små gott att trycka i sig ikväll.

Tänkte svänga ihop nåt enkelt. Inte godis eller nåt sånt utan nåt mat aktigt som är lite gott.

Få se vad ica har att erbjuda!


Ska kila!


Av Maria - 29 oktober 2009 14:44

Scorett hade höstrea på pumps så jag kunde inte hålla fingrarna borta hihi

Kom hem med dessa som jag kikat på väldigt länge. Nu va de halva priset på dom.

Awsome!  Jag älskar mina nya skor thihi

   

Av Maria - 29 oktober 2009 10:11

Idag ska ja göra smoothies tänkte jag. Ska snart åka in över stan och tänkte passa på att handla

ingredienser (stavning?) när jag åker hem.

Jag brukar hålla mig mätt väldigt länge på en smoothie så de får bli lite middag idag tänkte jag.

Slipper jag laga mat.

Jag har blivigt tokig i hallon. Hittade massa bra recept jag tänkte prova.

Åt jämt hallon innan ja flyttade ner. De ska ja börja me igen. Dom är ju så galet goda!


Nu ska jag göra mig iordning och gå till tunnelbanan!

Ha en jätte mysig dag alla!


En låt jag blivigt tokig i är Kat Deluna Feat Akon - Am i dreaming. Sååååååååå bra!

Av Maria - 29 oktober 2009 07:33

De va ett tag sen ja kunde vakna på morgonen och känna mig glad.

Att få de jobbet va riktigt skönt. Visst ja vet inte hur mycke ja kommer tjäna men ligger ja bara i

så kommer de nog bli bra! Happy!!


Idag blir de klänningsjakt. Ska runt överallt och kika.

Gina tricot har ju bra priser. Där kan man hitta 2 för runt 400. De är rätt bra.

Då karnse ja kan hitta ett par skor ochså med lite tur.

Nån som vet en bra butik med klänningar där de inte är så farligt dyrt?



Nu blir de frukost till att börja med!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards