~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria - 27 oktober 2009 07:09

Slog upp ögonen runt halv 7. Vart tog John Blund vägen?  De hade inte vart helt fel att få sova liiite längre.


Idag blir de nog en tur till liljeholmen och de nya köpcentrumet.
De regnar just nu men de skulle sluta frammåt dagen. Ja hoppas de iaf.

Jag litar inte på väder människor!


Nu ska jag kika på lite simpsons, käka lite och få klockan att gå. 07.16  isch..

Av Maria - 26 oktober 2009 19:26

Ska titta på Tinas Cookalong för första gången idag endast för att Victoria är med.

Hon är ju stört skön. Jag gillar henne!


Har stått och lockat håret i typ 2 timmar med plattång för jag ville se hur de blev.

På bobbys event förra veckan så lockade dom med plattisen och då visade ena frisören mig och några till hur

man skulle göra så ja tänkte testa iaf. De va super enkelt!

Fick till mycke finare lockar med den än locktången jag hade innan jag flyttade.

Tog lite tid. Tänkte karnse ha de nästa helg.

Isf får ni se hur de blir då.

Nöjd blev jag!


Nu ska jag fixa lite här hemma och svänga ihop lite te när klockan börjar närma sig 20.00


Ha en mysig kväll alla!

Av Maria - 26 oktober 2009 16:26

Jag fick en fråga jag ska besvara tänkte jag.


Jag har en fråga. Skulle du kunna tänka dig att flytta upp
till Sundsvall igen?
Kram Andrea


Svar: No Way. De är en mysig stad visst men de händer ingenting.

När ica har provsmakning på en ny sås då drar de hela stan. Inte riktigt karnse men nästan.

Jag orkar inte sitta där och lyssna på folk som säger samma och samma och aldrig nå spännande.

"blunda och tänk på nåt annat" känner jag lite.

De finns inga roliga butiker, uteställen eller nåt sånt..

Man åker till samma ställen hela tiden. De känns lite njaaa, Inte jag riktigt.

Jag älskar stockholm. De gjorde jag innan jag flyttade hit ochså.

Har vart här mycke innan de och när jag var mindre.

De har alltid känns "hemma" här, inte i sundsvall.

Nu är jag Hemma!



 




Av Maria - 26 oktober 2009 15:34

 

Gissa om jag längtar till 14 november!

www.hm.com

Av Maria - 26 oktober 2009 14:38

Fast jag va uppe rätt tidigt i morse har dagen gått rätt fort.

När jag suttit med tandtjosan i nån timme så hoppade jag ner i badet. Låd där och läste tills jag såg ut som ett

rosa russin. Jag har alltid de varmaste som går på vattnet när jag badar för ja är å frusen så jag blir

alltid lite små rosa över hela mig.


När jag legat där ett tag så kliver jag ut och fixar mig och drar in till stan.

Kollade bara runt lite och slog ihjäl lite tid. Köpte med mig lite lunch hem.

Sen när jag kom hem gick jag till ica och köpte massa nötter och lite sånt.

Jag älskar exotic snacks. Passion for nature. YES!

Tänkte kika på film och äta lite och ha nötterna till typ efterrätt.

Inte helt fel!


Mot filmen!



Av Maria - 26 oktober 2009 07:33

Klockan är halv 8 och jag har suttit i snart en halvtimme och pluggat. Jag trodde aldrig ja skulle börja med de 7 på morgonen nångång. När jag vaknade imorse kände jag bara "åååå va kul nu kör vi".

Har aldrig hänt kan jag säga.

Håller på att skriva en uppgift där man ska förklara för en patient hur karies, tandlossning och tandsten "händer".

De är en rullstolsburen 65 åring man ska förklara för så jag sitter och slår upp alla skit konstiga ord som

finns. Dom är ett par stycken.


Sen tänkte jag bara passa på att tacka för alla kommentarer. De är jätte kul!


Idag äre en månad kvar tills Mammi kommer. wohooo Jag längtar!

Jag har hitta jätte mycke vi ska göra. Sen måste jag bara komma på om ja ska klippa mig eller fixa naglarna.

De får vi se!


Jag råkade tappa mobilen i golvet igår så nu är den ännu bråkigare. Jag blir galen när de bryts så skriv på msn iställe om de är något. Chansen att man kan prata med än 5 sekunder är större där.


Nu blir de lite frukost!


Av Maria - 25 oktober 2009 20:38

De blev lite födelsedagsfika i hökis ikväll. Mysigt när alla är med så där tycker jag!


Nu tänkte jag se på Twilight och dricka mitt älsklings chai te. Typ 1000:e gången men de går inte att bli less på den filmen.

De är som true blood. Kunde man spola fram veckorna så hade ja gjort de.

Ja kan nästan inte vänta till nästa avsnitt. De är såååååååå bra!


Ska bara ta en snabb dusch innan ja ska kika på filmen och sen fixa te!


Av Maria - 25 oktober 2009 14:57

De kan inte ja direkt kalla mig för direkt men idag kom jag på en grejj som säker måånga redan visste.

Att man kan göra nudlar med vattenkokaren. Jag hade inte diskat kastrullen från igår och orkade inte

göra de idag heller. Lat söndag, yes!

Iallafall så kom ja på att ja kunde ju lägga nudlarna i en skål, koka vattnet i vattenkokaren och hälla de

över nudlarna och vänta tills dom gick att äta. Först tyckte ja att ja va jätte smart men kom sen på

att en hel del säkert redan visste de.

Nu behöver ja nästan inte alls andvända spisen när ja lagar mat. Good!


Klockan är 15.03 och de enda jag gjort är nudlar. Jag har vart ur sängen en gång idag.

Stina fyller 20 idag så ska dit och fika senare. Skönt att man kommer ut lite idag.
Annars hade jag nog legat här tills i morrn bitti.


Nu ska ja linda in mig i täcket och kika lite på Twilight.

Bilder från igår finns nu på littlecandygirl.bilddagboken.se


Alphabeat - 10000 nights of thunder



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards