~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Maria - 14 maj 2014 22:45

Ligger i sägen och messar med en vän som tyvärr inte bor kvar i Sthlm men som jag är fantastiskt glad över som hittat kärleken i Lysekil. Jag va där för nåt år sen och herrejesus vad fint de är! Kontakten bröts ett tag men ja tänkte att "näe viktiga personer får inte försvinna ur ens liv" hon hade tagit bort sin fb, så jag lyckades få tag i hennes nummer via hennes mamma och släbåde iväg ett sms. Gud så glad jag blev när hon svarade :D
Ni vet en sån tjej man kan shoppa med, dricka chai lattes, skvallra, bygga pepparkaka hus, baka bullar, skratta, festa och njuta av livet med. En sån tjej är hon. En sån fin vän! Ni skulle sett våra shopping turer. Fötterna värkte och man såg ut som en orangutang i armarna för kassarna när vi begav oss hem för att dricka te och inspektera våra inköp^^  De är den grymmaste tjejen att ha med sig på en shopping tur!
Nu är de svårt att ses pga avståndet men i höst ska vi försöka ha en tjej weekend i Gbg. Omg spola fram tiden!
Tösabit, du är saknad här uppe!

Av Maria - 14 maj 2014 16:30

De är full fart här med skola och jobb. Dock i ett mycket mer lätthanterligt tempo då ansiktet rycket ganska mycket nu:/
Hade slutprov i Etik och människans Livsåskådning. Klarade de galant! Nästa vecka är de slutprov i psykologi.

För att hämta energi så åkte jag och grannen till nyckelviken. Nicklas jobbade natt sov hela dagen.
Nyckelviken säger kanske inte så mycket men Villa Björkudden kanske får några klockor att ringa. Där huserade familjen Bovallius under serien Skilda Världar. Min absolut bästa tv serie, ja samlar alla boxar nu^^
De va häftigt att stå framför huset. Man väntade sig nästan att Tom, Harald eller självaste Rebecka skulle komma ut haha blev lite Starstrucked i platsen hihi

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards