~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Maria - 3 maj 2014 20:10

Alltså de här med tatueringar, Houston we have a huge problem!!

Jag vill ha en duva på underarmen. Problemet är att jag höll på att typ tuppa av förra sommaren. Niklas och jag stegade in på en studio på söder för att kolla lite priser. Efter 5 min fick jag panik av ljudet och gick ut. Jag har inte gått in till nån sen dess.

Alla kör ju med "de gör inte så ont egenligen, ha hörlurar med musik, spela nåt spel, ta med en vän osv osv."

De funkar inte riktigt på mig. Jag måste ta mig i kragen här. Hur många i världen har inte en tatuering? De är långt ifrån unikt och vad jag vet så har ingen dött av att göra än även om många trott de mitt i tillverkningen. De finns så många fjolligare än mig som klarat de så jag borde grejja de. Övertalar mig själv varje dag.  Första steget blir nu att försöka gå in i en studio och inte gå ut efter 5 min pga ljudet. De låter ju som man ska bli dödad av 700000000 elaka getingar. Panik, JA! Gud -.-


De ligger inte i tiden just nu att skaffa en för jag är inte helt 100 på motiv. Tro hopp och kärlek skulle jag ochså vilja ha så man vet aldrig. Kanske får jag svårt att välja och avstår eller så får jag panik och avstår haha

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards