~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Maria - 1 maj 2014 20:55

Grymmaste sidan på fb:)

Av Maria - 1 maj 2014 18:52

Shit vilken dag de har varit! Vaknade kl 6 i morse och va vaken till Niklas kom hem från jobbet. Vi fikade och började kolla på en film. Jag däckade igen senare och sov till 13 snåret. Klev upp och tänkte göra klart första uppgiften i etiken som ska vara inne på söndag men då jag jobbar från imorgon till söndag eftermiddag så vill jag få in den idag.

Glad i hatten med en god tekopp brevid mig slår jag mig ner vid datorn och trycker på start. De är en min bärbar. Rosa. Hejja.

Det säger "klick" och den dör. Med ögon större än 2 tefat börjar jag febrilt trycka på knappen men ingenting händer.

Uppgiften jag håller på med är rätt lång och jag hade gjort klart allt utom en grejj. 2,5 A4 med så sjukt mycket info på.

Paniken stiger sen börjar den brumma och jag kommer till nån skit konstig sida och jag vill inte väcka niklas som ska iväg och jobba inatt igen. Fattar ingenting av infon på sidan men lyckas hitta en starta om ikon där. startar om och allt dör igen.

Ser mitt liv passera i revy


Jag har lagt ner 14 timmar den här veckan på den är uppgiften så den får inte försvinna!!!!

Efter en evighet ungefär så startar den och allt ser ut som vanligt, tänker maila filen till mig själv. Nää du Maria de ska du inte alls göra. Då funkar inte mailen. Va jag så elak när jag va liten? Lyckas öppna dokumentet och poff, datorn startar om sig själv.

Den står och brummar igen och börjar starta. De tar 20 minuter. Tror ni jag va svettig? Yes i was!

Kommer in till skrivbordet och öppnar dokumentet och vågar inte trycka på nånting så jag tar mobilen och fotar allting och ni som fotat en data skärm vet att de blir inte snyggt. Nåväl jag har allt som behövs. Kastar datorn åt HHHH!

Tar niklas dator och försöker tyda den lilla lilla texten på bilderna i mobilen men de är svårt så jag får göra om nästan allt.

När de äntligen är klart så lämnar jag in uppgiften och andas ut. Jag la mig på en  E nivå. Läraren vi har är sjukt snabb på att kolla våra grejjer så nu en timme efter jag lämnat in den kollar jag betyg. Ett C. alltså.. C. Trodde ja skulle avlida! Jag trodde aldrig jag skulle få de. Max E. Lycklig i själen ska jag nu äta en nybakad kola kaka som jag svängde ihop förrut.



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards