~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Maria - 15 september 2010 19:04

Bara en äkta vän ser tårarna bakom de falska leendet


Dagen gick konstigt nog rätt fort.

Har spenderat den ensam hemma med min värkande fot. Inte kul!

Dock känns de lite bättre så de är väl tur man sitter still och inte far runt och plågar den ionödan så jag är fit for fight på måndag.

Man verkar inte missa så värst mycket endå på att vara hemma i de här tråkvädret..



Jag vill gå på spinning..Rastlösheten för sig påminnd. Vill inget hellre än att gå till gymmet men de är ju en väldigt dum idé så jag får snällt vänta.


Nu inväntas halv åtta hos mig och Idol

Av Maria - 15 september 2010 14:16

Iofs så lider inte ja så mycke utav de eftersom ja är inne.

Foten vet jag vart den sitter, går inte att missa de.

Lyckades ta mig till Ica en sväng, Ingen hit!

Halvvägs dit ville ja amputera! Är hemma igen och ska svänga ihop nåt att käka som går tok fort och sen sjunka ner i soffan med min fiina rosa Satc box  

Tänker inte gå en meter till idag, så de så!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards