~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Maria - 6 september 2010 20:46

Typ de mesta har krånglat idag på jobbet. Är skit seg och lite små grinig.

Ska göra iordning en liten skål med kvarg och hallon och krypa ner i sängen och läsa. Orkar inte vara social med idag.

Dock va sista timmen rätt kul. Vi stog och surrade om Astril Lindgren och sjöng lite låtar från hennes filmer. De livade upp sista tiden rätt bra   


Sen, tro de eller ej men jag håller på att göra lasagne IGEN.

Andra gången på typ 1,5 månad. Vad händer med mig lixom.

Har ju börjat andvända köket till de som de är till för istället för att hänga kläder i kylskåpshandtaget. Ger mig själv en klapp på axeln *bra gjort*  

Av Maria - 6 september 2010 14:15

Hittade dessa 2 på Scorett.se

Jag vill ha båda;)


Stöveln kostar 1699 kr

 

Stövletten ligger på 1499 kr

 

Av Maria - 6 september 2010 07:50

De känns som att hela huvet ska explodera om ja tar på de. Ingen hit direkt!

Ska ta en alvedon och börja göra mig iordning.

Tänkte göra frukost och ta med mig till jobbet och käka där.

Har ingen matlust just nu känner jag, sen är de lite mysigt att komma till jobbet tidigt och läsa Metro och fika.



Lite såhär kände jag när jag kollade mig i spegeln förrut

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards