~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Maria - 9 september 2010 19:52

Började dagen på stan med Lasse och Emil. Gick runt och kikade på lite kläder och mellan landade sen på Kebab House och käkade. Mycket gott!

Emil skulle med ett tåg 14.25 så vi hängde med han lite på centralen.

Jag drack en Chai latte och Lasse slog till med en vanlig latte.

Satt utanför och kikade på folk och hängde lite.


När Emil åkt gjorde vi en snabb sväng runt stan och drog sen till hökis och hämtade bilen, plockade upp Ulf på hans jobb och drog till Ikea.

Middagen intogs där och sen började rund vandringen.

Jag kom hem med lite små plock, bland annat ljus.

Ska tända några och sjunka ner i soffan och glo på Idol.


I morrn äre Fredag, då smäller de;)

Av Maria - 9 september 2010 08:55

She needs something inspiring to help her get along,
She needs a little fabulous is that so wrong?


Vaaarför kan inte jag sova när jag är ledig. Innan jag började jobba kunde jag lätt sova till 10 och 11 men nu har man vant sig att kliva upp så då slår man upp ögonen innan klockan ens blivit 8 på morgonen.

Vill ha helg ni för då ska se sovas kan ja lova!

Ska hänga med Lasse i helgen och där kan ja sova tills fan avlöser en.

Ska bli såååå skönt   


Well well nu blir de frukost. Ska färga håret idag. De ser riktigt illa ut med utväxt från slingorna å sånt å utväxter är ju de absolut fulaste som finns så den ska väck

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards