~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Maria - 3 september 2010 21:03

Tog på mig kockmössan och drog igång matlagningen.

Skulle bli nåt så enkelt som spaghetti och korv.

Korven blev svart och spaghettin blev tok mjuk.


Fastnade vid Kristallen och kände att de började lukta brännt och sprang in i köket och hittade svarta korvskivor. Glömde då att kolla pastan och kom på den lite för sent. Den va mjuk och as äcklig.

Fick bli en skål kesella och hallon istället. Går ju de ochså:D

Av Maria - 3 september 2010 19:47

Har haft bara den sköna dagen! Va inte så mycke att göra på jobbet så blev mest fylla på varor och lyssna på massa skön musik.

Sen va de fredagsmys runthalv 5 tiden. Blev fruktsallad med glass och dricka.

As gott:)

När vi slutat kl 18 så stannade jag och en tjej kvar och drack lite rosé och surrade och hade de trevligt. Vi skulle åka åt samma håll så vi gjorde lite planer på att gå ut nåt här framöver så vi får se när de blir.


Nu måste jag käka lite och sen däcka i soffan till Kristallen :)

Av Maria - 3 september 2010 08:29

Efter att ha avnjutit 10 timmars sömn är jag sjukt pigg och taggad inför dagen!

Har precis ätit frulle och funderar på att åka in till stan innan ja börjar jobba och glo lite.  Får se hur jag gör.

Ja känner på mig att de kommer bli en as kalas bra dag. De känns i luften lixom!

Börjar 12, Fredagsmys kl 16 med hela Lenson, slutar 18, gymma om inget annat händer, chilla   


Flo-rida från The Voice

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards