~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Maria - 23 september 2010 15:54

Jag gillar listor, bra tidsfördriv:P


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag insåg att de är lön på fredag
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg i sängen och försökte vakna till liv

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade i telefon

Det sista du sa högt:Men faaaaaaaaaaan! slog handen i en stol

Det senaste någon sa till dig: Du är för rolig! Mamma

Vad har du druckit idag: Te, vatten och mjölk

Vad var det senaste du åt: Nötter

Vad var det senaste du köpte: Massa mat

Vad är det för färg på din ytterdörr: Tråk ful bruun

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och kallt 

Godaste glassmaken: Sorbet hallon

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: De är nog mycket möjligt

Sover du tungt: Som en stock

Drömmer du mardrömmar: Jodå de händer

Trivs du med ditt jobb: I love it!

Favoritklädsel: Leggings, linne och tunika

Favoritlåt just nu: Taio Cruz - Dynamite

Vad ser du om du tittar till höger: En bokhylla

Vad gör dig glad just nu:  Att allt flyter på så bra i allmänhet:)

Vad ska du göra härnäst: Dusha och äta

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Väldigt glad!

Favoritgodis: Är inget stort fan av godis men måste jag välja så blir de Marabou apelsinkrokant eller va den heter

Kläder just nu: Mysbraller och långt linne

Sommarplaner:  Lite tidigt för de än tro ja:P

Hur många kuddar sover du med:  4 st

Spelar du något instrument: Nope

Morgon eller nattmänniska: Morgon

Stjärntecken: Oxe

Äckligaste insekten: Spindlar

Längtar du mest efter just nu:   ;)

Av Maria - 23 september 2010 15:15

Jag har hittat ett nytt favvo pass. De klår inte spinning men shit va Core va grymt!

Hittade muskler på ställen ja inte visste att de fanns.

Ont och svettigt men såå kul!

Kan inte hosta för då sprängs magmusklerna haha Men de lönar sig nog i längden!

Gymmade lite innan ochså:D


När detta var avklarat åkte jag till Fridhemsplan för att sola.

Svängde in till Stina och drack en chai och surrade lite. va ju 1000000 år sen:D

Skojjsigt va de iaf!

Solade, åkte och handlade och är nu hemma.


Ska laga mat, eller laga och laga. Ska sätta på vattenkokaren och vänta på att den är klar sen ner med ett pulver i en skål och på med vattnet och voilá

Vi har då Potatis och purjo soppa! (Förhoppningsvis, med mig vet man ju aldrig när de kommer till matlagning)  



Vill ha sommaren tillbaka NU!

Kalmar slott där ja va i sommar. Så mysigt!

 

Av Maria - 23 september 2010 10:17

http://www.youtube.com/watch?v=wmXQFwlD7vk

 If i had you   woooaaahhh

Av Maria - 23 september 2010 08:07

Idag ska Core premiären bli av. Jag anar en sjuk träningsvärk men de kommer bli kalas bra de här  

Trodde igår att jag höll på att bli sjuk. Ont i halsen och huvet men nu är de borta och jag hoppas de håller sig låååångt borta!


Frukost väntar!


  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards