~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 19 september 2010 16:20

Vet inte hur jag ska beskriva helgen. Så sjukt galet bra!

Igår drog jag, Uffe, Lasse och Emil till Daniel Alm på förfest.

Var en del roligt folk där, hade väldigt trevligt.

Runt halv 12 snåret styrde vi stegen mot Zipper. Har inte varit där på typ 2 månader så de va grymt kul att träffa folk som man inte sett på hela sommaren som var där:D  Sååån kul kväll  

Drinkar, dans och massa bra musik!


Ska lägga upp bilder lite senare från förfesten:)

Av Maria - 18 september 2010 15:37

Regnet öser ner, jag är tröttare än tröttast och vill bara dra täcket över huvet och sova.

Men sen snubblade jag över detta på facebook. Så toook söt!

Kolla, man blir gladis:D

http://www.youtube.com/watch?v=5S0hvFuXmHI

Av Maria - 18 september 2010 09:33

Va så sjukt trött igårkväll så trodde natten skulle flyta på utan problem.

Vaknade en gång i timmen så kl 8 la ja ner och klev upp.

Frukost tillsammans med Satc piggar dock upp rätt bra.

Vet inte vad jag skulle göra utan min rosa box  


 

  

Av Maria - 17 september 2010 17:54

Jag tror mitt onda i foten har flyttat sig till huvet.

Mitt i allt så slutade foten göra ont och hela huvet började nästan svajja för de gjorde så gris ont.

Nu, ett par alvedon senare har jag gjort mig iordning och ska åka till Lidingö/Bosön och fira Daniel Eklund som fyllde år tidigare i veckan.


Later

Av Maria - 17 september 2010 10:06

Tog en promenix till Sandsborg för ett tag sen. Tar typ 10 min att gå. Ville se

hur foten reagerade på de. De är nog de längsta ja gått i ett svep den här veckan.

Dom fösta stegen va inte roliga men sen gick de rätt bra!

De går åt rätt håll  


Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Vet bara att jag måste ha en chai!

Måååååste!

Ska nog lösa den biten.

Sen igår satt jag och kikade på recept. Dom flesta vet ju hur sjukt grymma matkunskaper jag Inte har.

Idag blir de Tonfiskrulle. Tonfisk är de enda fisken jag kan äta.

Och fiskpinnar men de är ju typ 0% fisk i dom stackarna:P


Nä in i dushen med sig!


Jo, läs de här!:
http://www.jonasgardell.se/doc/diary.jsp?id=1087

Av Maria - 16 september 2010 18:26

Man kan omöjligt bli för gammal för alla härliga Disney klassiker.

Har man blivigt de är man ju tråkigare än allt tråkigt.

Har suttit och lyssnat igenom några låtar och man blir ju så glad.


Av denna tex, de går ju inte att låta bli att le  

http://www.youtube.com/watch?v=sZwbqTaV-vE&feature=related


Eller denna:

http://www.youtube.com/watch?v=bYazjEUwwK8

Åhh!

Av Maria - 16 september 2010 09:02

Ska gå på Core idag. Har aldrig varit å nåt sånt så de ska bli spännande:P

Tränar magen och ryggen typ så fördelen är att man ligger på golvet mest.  

De blir min enda utsväning idag utanför dörren.

Passet börjar 11.50 så man kan ligga och dra sig ett tag till  


Inte för att jag riktigt hatar men de när bra! Kolla  så får ni se

http://www.youtube.com/watch?v=YAQDz6m2XPk&feature=player_embedded#!

Av Maria - 15 september 2010 19:04

Bara en äkta vän ser tårarna bakom de falska leendet


Dagen gick konstigt nog rätt fort.

Har spenderat den ensam hemma med min värkande fot. Inte kul!

Dock känns de lite bättre så de är väl tur man sitter still och inte far runt och plågar den ionödan så jag är fit for fight på måndag.

Man verkar inte missa så värst mycket endå på att vara hemma i de här tråkvädret..



Jag vill gå på spinning..Rastlösheten för sig påminnd. Vill inget hellre än att gå till gymmet men de är ju en väldigt dum idé så jag får snällt vänta.


Nu inväntas halv åtta hos mig och Idol

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards