~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 6 september 2010 14:15

Hittade dessa 2 på Scorett.se

Jag vill ha båda;)


Stöveln kostar 1699 kr

 

Stövletten ligger på 1499 kr

 

Av Maria - 6 september 2010 07:50

De känns som att hela huvet ska explodera om ja tar på de. Ingen hit direkt!

Ska ta en alvedon och börja göra mig iordning.

Tänkte göra frukost och ta med mig till jobbet och käka där.

Har ingen matlust just nu känner jag, sen är de lite mysigt att komma till jobbet tidigt och läsa Metro och fika.



Lite såhär kände jag när jag kollade mig i spegeln förrut

 

Av Maria - 5 september 2010 18:03

Började dagen med film. Såg Hata Göteborg. Rätt okej film.

Drog sen vidare till gymmet och körde järnet i 2 timmar typ.

Blandat gym och kondition. Så skönt!

Blev sen upphämtad av Lasse och Emil. Styrde stegen mot Sickla och Nacka forum.

I Nacka stog Carl Bildt och surrade. La inget större  engagemang i vad han sa.

Drog sen vidare till Mc donalds och avnjöt en cheeseburgare och en halv milkshake, Yummi!


Uffe jobbade på Flytande båtmässan ute vid Vasamuseét så vi åkte dit och kikade på massa båtar. Asså shit vilka as till båtar de finns! De är ju flytande hus.

Vi gick på en och kikade. Vill ha!

Tog en bild på våra skit snygga sko skydd men min bluetooth vill inte funka så få se när ja får över den till datorn.


Nu blir de middag=)

Av Maria - 4 september 2010 17:00

Nu händer de grejjer! Jag håller på att göra Äppelpaj!

Gjorde mycke sånt när jag bodde i S-vall men sen la ja ner de.

Väntar nu på att den ska bli färdig. Ville testa dels för att se hur de går med gasung och för ja vart så galet sugen;)


Här är bevis:

Tiden på bilden stämmet inte riktigt, måste ändra de:P

 

Av Maria - 4 september 2010 11:44

Kom till gymmet runt 09.20 typ. Kom på att de börjar ett spinningpass kl 10 så gick och kollade om de fanns plats och de gjorde de   


Körde lite i gymmet fram till 10, spinnade i 45 min och gymmade lite till efteråt.

Har precis kommit ut ur dushen och funderar på nåt att käka.

Blir nog mos och korv. Ska koka korv så jag hoppas den blir bättre än falukorven igår    

Av Maria - 4 september 2010 08:41

Har sovit som en stock. Somnade skit tidigt, dock väldigt skönt måste jag säga :)

Gymmet öppnar kl 9 så tänkte börja röra mig ditåt snart.

Fick sån väldand energi så jag måste göra nåt åt detta innan jag spricker!


Later


 

Av Maria - 3 september 2010 21:03

Tog på mig kockmössan och drog igång matlagningen.

Skulle bli nåt så enkelt som spaghetti och korv.

Korven blev svart och spaghettin blev tok mjuk.


Fastnade vid Kristallen och kände att de började lukta brännt och sprang in i köket och hittade svarta korvskivor. Glömde då att kolla pastan och kom på den lite för sent. Den va mjuk och as äcklig.

Fick bli en skål kesella och hallon istället. Går ju de ochså:D

Av Maria - 3 september 2010 19:47

Har haft bara den sköna dagen! Va inte så mycke att göra på jobbet så blev mest fylla på varor och lyssna på massa skön musik.

Sen va de fredagsmys runthalv 5 tiden. Blev fruktsallad med glass och dricka.

As gott:)

När vi slutat kl 18 så stannade jag och en tjej kvar och drack lite rosé och surrade och hade de trevligt. Vi skulle åka åt samma håll så vi gjorde lite planer på att gå ut nåt här framöver så vi får se när de blir.


Nu måste jag käka lite och sen däcka i soffan till Kristallen :)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards