~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Maria - 5 november 2009 23:10

Har precis kommit hem. Va på bio och såg bröllopsfotografen med Magnus. Jag tyckte den va riktigt bra.

De va ett par på raden framför som nästan tjöt av skratt. Jag har väldigt lätt för att börja skratta om andra gör de men

ja lyckades hålla mig.

Den ska ja lätt köpa när den kommer iaf.


Nu ska ja hoppa i mina rosa hello kitty tofflor, fixa te och ordna en liten grejj.

I morgon ska ja försöka komma upp i tid så ja inte behöver stressa runt på stan hela dagen.

Ska försöka hinna sola lite ochså tänkte jag. Får se hur mycke jag hinner.


God natt alla och sov gott!

Av Maria - 5 november 2009 17:19

Bröllopsfotografen hette filmen ja ka se ikväll. Tack för de Magnus!

Den verka skit rolig! Dom som jag vet har sett den säger att den är skit bra så de blir kul att se va de är för nåt.


Måste städa ihop lite innan. Tänkte inte göra nå spec i morrn alls förutom att ta låång sovmorgon,

åka in till stan och fixa sista outfitgrejjen och göra mig klar för kvällen. Ska förbi systemet en sväng i morrn ochså

så man slipper sitta torr i halsen på kvällen innan vi drar ut. hihi


Ska plocka undan lite här så de bara är att knoppa in när jag kommer hem sen ikväll.


Idag: Bio

I morgon: Innerstadsfesten

Lördag: Tjejkväll med Cathrine. (Tacos och sex and the city filmen)

Wiiii

Happy Happy!



Av Maria - 5 november 2009 16:03

Har fixat tid där idag. De är nåt som inte stämmer me mig. Kan inte sätta fingret på va de är men ja mår inte bra.

De är lika bra att kolla upp de ifall de skulle kunna varit nåt. De har vart lite underligt rätt länge.

Kan inte förklara hur de känns riktigt. De är inte förkylning eller nåt sånt.

Håller på att frysa ihjäl fast de är jätte varmt inne samtidigt som de känns som att jag har jätte hög feber fast

jag inte ens är i närheten av feber. Märkligt är de. wää

Får se vad som händer.


Nu ska jag kila på ica en snabbis!

Av Maria - 5 november 2009 14:10

Skit väder de ska vara..Jag lyckades svänga till de på ett löv och fick till några moves igen. Pinsamt!!

Hittade ett jätte sött halsband tills i morrn. Nu är de bara benen kvar. Vill inte ha vanliga svarta leggings.

Ska iväg i morrn och se om jag hittar nåt lite mer spännande. Tänkte även sola ochså. Vill inte va helt blek på kvällen.


Sen gjorde ja en annan lite underlig grejj. Skulle hälla i vatten i en kopp. Tänkte dricka te.

Sen märker jag att de rinner på sidan av koppen. Shit tänkte jag, koppen är trasig!

Men de va den inte. De är klart de rinner på sidan när man häller på sidan. Ska försöka pricka koppen nästa gång!


Kikar lite på Ullared och jag gillar den blonda make-up artisten. Han är ju för skön!

Annars vet ja inte om ja tyckte programmret va nån större hit.


Nu ska ja dricka mitt te som är I koppen och fixa lite hemma för sen ikväll ska ja på bio. Wiiii!

Fick lite hjärnsläpp på va filmen hette..Gahh ja kommer inte ihåg men skriver de senare



Av Maria - 5 november 2009 08:52

De känns som en god morgon iaf. Idag ska jag in till stan igen och fixa de sist till min outfit i morgon.

Jag, Uffe och Lasse ska på Daniels och Jojjes innerstadsfest. Kommer bli hur kul som helst!


Igår när jag färgade håret andvände jag H&m´s egna färg. Och för er som känner mig vet ju

att jag färgar håret typ Jämt. Jag hade aldrig provat den förrut ochså är den billig.

Tog true brown och äntligen fick jag den färg ja försökt få så länge.
Riktigt mörk brun. Ja är skit nöjd!


Ska även hitta nåt till pappi. Har sett mycke roliga kort så ska skicka ett litet till han.


Nu blir de frukost sen måste ja sätta igång. Misstänker att de kommer ta ett tag innan ja kommer hem från stan

idag.


Ha de bra alla!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards