~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Maria - 21 november 2009 18:06

Åkte med Crille, Stina hennea kusin och hans tjej in till stan.  Tanken var att vi skulle gå runt lite men vin åkte runt runt oh letade parkering men gick bet så vi åkte till Medis och åt på Pizza hut.


När vi kommer tillbaka till bilen efter att ha ätit så går inte bilen att låsa upp.

vi försöker med allt men inget funkar. Tillsist får vi upp bagaeluckan och stina får åla sig in till framsätet och sätta nyckeln i tädningslåset. Vi lyckas få upp rutan på passagerarsidan så alla får klättra in via den. Gissa om folk tittade.

vi skratta så vi bröt nästan ihop. Jag har nog inte skrattat så mycke på läääänge.

Crille kom på att vi behövde tanka så när vi kommer till en mack får han åla sig ut via sitt fönster.

När han tagit sig ut så provade han att vrida om nyckeln igen och då gick de äntligen att låsa upp den.


Ikväll ska vi se paranormal activity så kvällen är inte slut än.

Jag ska sova hos stina i natt för ja vågar inte åka hem själv. Fegis-Japp.


Ska vara lite social nu men vi hörs!

Av Maria - 21 november 2009 12:15

Sååå skönt med lite sol.

Ska ta mig en promenad in till staden. Måste kolla en grejj som jag helt glömt.


Blev lite små avis när ja fick veta att syrran ska se New moon idag.Wää

De vill ja ju me. Men men de hinner ja nog ochså. Om inte annat kommer den ju ut på dvd förr eller senare så varför stressa.


Nä på me skorna och ut i sooolen!

Av Maria - 21 november 2009 10:47

Inatt drömde jag att precis alla naglar hade gått av. När jag vaknade för nån minut sedan och kom på min dröm så flög jag ur sängen.

Ni vet hur de blir när man reser sig förfort?

De svartnade för ögonen och ja vart alldeles yr. De va bara sätta sig och vänta tills de gått över.

Alla naglar var kvar. Puhh

Sånna drömmar gillar inte jag.


Vad händer idag?  Vet inte.

Ska förhoppningsvis träffa Nicklas ikväll. Han åker till Thailand i morgon bitti

och blir borta 2 veckor. Låångt känns de som nu men tiden går ju så jätte fort.

Han ska köpa en väska till mig. Wiiii!


I morgon kommer äntligen Marcus och Daniel hem igen. Längtar!


Nu blir de frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards