~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Maria - 3 november 2009 18:46

Har vart med Marcus ett tag. Mysigt mysigt!  Vi körde in Nicklas till stan så han fick hämta ut sitt pass.

Han åker till Thailand snart. Fuskit!

Vi körde hem han igen efter de och sen drog Marcus och jag till Stinas café och fikade.

Satt där ett tag och snackade lite.


Nu ska jag bada och sen kika på tv. Har en huvudvärk som borde komma med i rekordböckerna.

Ursh!

Av Maria - 3 november 2009 15:52

De är många grannar ja inte träffat förrut som jag har sprungit på i tvättstugan idag.

Jätte söta äldre människor. De va en ur gullig tant som stog och höll på me torkrummet när ja kom ner.

Hon va så jätte söt! En typisk mystant såg hon ut som.

Sen kom de en jätte gullig liten liten farbror och gickk förbi. Han stack in huvudet när jag stog och höll på me

maskinerna och önskade en trevlig kväll. Hela han lyste upp som en stor sol när jag sa desamma.


Är snart klar med tvätten. Ska invänta Marcus som ska komma

förbi när han slutar så vi får se vart dagen tar vägen.



Av Maria - 3 november 2009 14:21

Ååååå va jag vill förlänga håret. Hade de inte varit så skit dyrt så hade jag gjort de.

Vill ha hennes hår fast med min egen färg. Stort, lång och lockigt.

Vill vill vill vill!

Av Maria - 3 november 2009 10:46

Jag lyckades somna om och gissa va skönt de va. Mår dock lika risigt.

Ska tvätta idag så de är gjort.

Kommer inte må så bra i morrn efter sjukhuset misstänker jag då ja ska på mitt allergibehandlig.

Jag har ju fått små doser förrut men ska få full dos då så jag kommer nog ha ondare än vanligt

och säkert mer utslag. Misstänkte sköterskan men dom ville prova och se om jag med lite tur kan stanna där

och inte måsta gå ner igen. Spännande ska de bli. Jag skulle ha vart uppe i full dos för mer än ett halv år sen

så de är ju vääldigt försenat..Inge bra.


Nu ska jag börja fixa tvätten och äta lite.



Av Maria - 3 november 2009 05:45

Mår inte alls nå vidare. Har vaknat huuur mycket som helst i natt och mått jätte illa och haft skit ont i huve.

Nu är man lagomt pigg. 04.15 gav jag upp försöken att sova ordentligt. Har kikat på

sex and the city fram tills nu.


Igår va jag ute och gick en sväng och kan ni gissa vem som lyckades halka på torr asfalt.

Jo, Jag. Inte så att jag ramla ner på marken men de blev en liten dans uppvisning innan jag fick

balansen tillbaka. Jag undrade hur de såg ut. Ibland lyckas man.


Nu ska jag försöka få nåt i magen och sen se om de går att sova. Sammanlagt har jag nog sovit 2 timmar i natt.


Höres lite senare!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards