~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Maria - 11 november 2009 22:51

Jag är ju tokig i True Blood. Nu i sista avsnittet så hände de en grejj me Bill så ja trodde inte han skulle komma tillbaka.

Sen när han ringer på hemma hos Sookie så skriker jag rätt ut "där står han, där står han aaaaaaaaaaaa" och börjar tok peka på tv:n (de är ju ingen som ser direkt men men) när hon öppnar dörren och han står där!

Jag tror dom i huset mittemot hörde.

Guuud vad jag längtar tills nästa säsong. Jag hoppas tiden går fort!


Nu ska jag sova!

Jag hoppas inte halsen stör i natt, de återstår att se!


God natt och sov gott!



Av Maria - 11 november 2009 20:43

Tänkte slappa vid tv:n ikväll. Gick inte så jätte bra. Fick ont i ryggen av att sitta på golvet på en filt.

Ska försöka fixa de där så de blir nåt lite mjukare att sitta på.


Satt och försökte välja mellan alla mina många 2 kanaler.

Jag har 1:an och 4:an. Wohoo  De stog mellan Uppdrag granskning och Bonde söker fru.

De blev de sist nämnda i brist på annat. Jag blir lite galen på Roger känner jag.

Jag tycker de är jobbigt med folk som inte kan prata. Säg de som ska sägas inte bara "hmm..jaa"

Ut med språket!

Jaja Nog om han. 

De är cirka en timme kvar till mitt program. Vet inte hur jag ska få timmen att gå fort.

Efter de ska jag nog sova. Halsen driver mig till vansinne.

Får inte bort de onda..

Ingen som har nåt bra tips mot onda halsar?


Nu blir de mer te!

Har nog slagit rekord i antal te koppar idag

Av Maria - 11 november 2009 18:16

 

Här är den. Skon jag blivit tok kär i. 

Pris: 599 kr

Klackhöjd: 11,5 cm


Av Maria - 11 november 2009 15:14

Drog in till stan och gick runt lite. Kom hem med mer än bara smink. Var på In och Finn och fyndade massa roliga små saker. Fick en del för 100 kr. De tycker jag är rätt bra. Sen köpte jag lite smink på Hm och lite grejjer från gallerix.
Kom ochså undan rätt billigt så de blev skonsamt för plånboken idag.


Nu blir de mat och sen ska jag nog sitta med tandgrejjset lite. Skulle behöva en powernap ochså känner jag efter

den dåliga natten. Vi får se vad som händer. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll.

Vill bara att tiden sak gå fort så klockan blir 22 nångång. Då är de Bill och jag thihiih


Har sett ett par skit fina skor på Din sko. Rosa med guldnitar, platå och höga klackar och massa remmar.

Jag gillar inte sånna skor men dom va så snygg. Ska fixa bild på den sen.


Ska käka nu!

Av Maria - 11 november 2009 09:30

Har vaknat av och till hela natten av att de gjort skit ont att svälja. Riktigt skit ont!

Ska masa mig ut sen och köpa halstabletter och sånt.  Måste även in på banken. Orkar inte men de måste bli gjort idag..

Ska köpa smink ochså. Mitt är snart slut och som dom flesta vet går jag inte utan för dörren osminkad.


Ikväll är de True Blood. Sista avsnittet..Vääldigt tråkigt. Har fixat mass bilder på Bill så de kommer nog

gå rätt bra tills nästa säsong kommer. Wiii


Nu måste jag gå och fixa te till min onda hals! Betjänt efterlyses!


Ha en bra dag nu alla!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards