~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Maria - 15 november 2009 22:04

Efter att ha hållig igång och festat hela natten, sovit vääldigt lite och städat och tvättat typ hela dagen

så blev jag väldigt rastlös när jag satte mig och kom på att de inte fanns nåt mer att göra.

Jag har så mycke positiv energi ja vill ta ut på nåt. (allt känns så väldans bra nu)

Skulle kunna ställa mig på globen och vråla rätt ut. Riktigt högt!

Jag provade att läsa men de gick inte, de va för tråkigt.

Kollade på film men de va ingen hit de heller. Jag kunde inte sitta still.

Vad kan man hitta på kl 10 på kvällen när man är jätte pigg och har energi som skulle kunna ge el åt ett helt höghus?

Typ, Eller ja, nästan iaf.


Helst av allt så vill ja spola tillbaka tiden tills igår kväll. Önskar de hade gått..

Jaja, ska göra mig iordning för natten och lyssna på lite musik.


Sov Gott!

Av Maria - 15 november 2009 18:15

Då va ännu en lyckad helg slut. Tur veckorna går fort så de blir helg igen. Inte i morrn men nästa måndag kommer pappi. Wiiii

Nu är de städat och tvättat. Skönt. Slipper man vara huslig tills nästa gång.


Ikväll ska jag bara slappa med filmer, Som ja tänkte göra igår men man lever ju bara en gång så de kändes lite

roligare att gå ut och ha lite kul. De va så galet roligt hihi

De känns som att numera ska dom flesta sitta hemma och äta, se på tv, sova, städa och allt sånt där. TRÅÅÅK

Jaja de är ju upp till var och en va dom vill göra.


Nu somnar ja snart så nu blir de fiiilm!


Av Maria - 15 november 2009 14:22

Satt i sängen och mer eller mindre halv sov ochså mitt i allt får jag nåt ryck och drar fram damsugarn och sveper

runt hela lägenheten för att sen börja rota runt i garderoberna efter tvätt. Fick ihop vääldigt mycke.

3 timmar kommer inte räcka så de får bli en tvättid till veckan ochså. De är ju skit svårt att få tider här.


Började gräva runt i lite skåp ochså så de blev lite skräp som slängdes ochså.

Ska börja tvätta kl 3. Blir skönt när de är klart.

Jag får tänka på gårdagen/natten så går de nog rätt bra.


Nä ska städa vidare så jag blir klar nångång!


Eva Simons - Silly boy  såååå bra!


Kolla littlecandygirl.bilddagboken.se  för bilder från igår

Av Maria - 15 november 2009 10:31

Igår va nog den roligaste kvällen ja vart med om på sjukt länge!

Vi började hos Daniel Alm. Han flyttade rätt nyligen så de va kul att se hur han hade  de numera.

Jätte mysig lägenhet nästan mitt i stan.

De dracks, dansades och hades väldans kul.

Tomas och Crille var ochså med. Dom träffar jag lite sällan. Men de är ju mest för Nicklas Iller bor hos Tomas.

Vi hade lite att prata om så de va riktigt kul!


Vid 12 snåret tog vi taxi in till stan. Vi drog ju till Zipper. Nytt ställe för mig.

De va väldans lång kö men vi slapp den för vi va VIP! Hihi De va bara knalla in och äga dansgolvet.

Vilket vi gjortde ochså. Oavbruten dans till kl 3 när dom stängde.

De va stort, bra musik, 3 olika dansgolv och snygga bartenders(enda nackdelen är att de är gayställe så man kan ju bara titta) hihi

Sen va Shire från Mtv där, Andres Esteche och Ullared-Mattias.

Mattias har jag bild på i min bdb.

Sen var de ochså massa ur snygga transor där! Mina ögon har nog aldrig varit så stora som igår.

De fanns mycke att kika på medans man dansade. Jag gillar transor.  Dom som verkligen

går in för de och gör de seriöst. Dom kan ju bli huuuur snygga som helst!


Runt 3 så drog vi hemmåt. Jag skulle åka taxi men glömde helt bort de så de vart tunnelbana ist.

De är rätt mysigt att gå hem därfrån mitt i natten.

Igår va de rätt mycke folk men när de är aldeles tyst och lugnt, då äre mysigt tycker jag.


Nu när jag vaknade märkte jag att jag slitit ur mitt nässmycke i sömnen så ficfk trycka igenom hålet med en nål.

Ska snart springa till globen shopping och köpa en ny.

Trots att jag ka mig halv 5 i morse så är jag väldans pigg! Tur man dricker så väldans lite när man är ute!


Ha en mysig söndag nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards