~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Maria - 23 november 2009 21:19

Har hittat ett par låtar som man stog och sjöng på flickrummet med hårborsten som mikrofon när man va mindre.

Vem känner inte igen sig:

Drömhus - Vill ha dig

Victoria Silvstedt - Hello Hey

Graaf - You got (what i want)

Robyn - Show me love, Do you want me

Me & My - Dub i dub


De finns måånga fler men de skulle bli ett så långt inlägg då så tog några.

Jag fick iaf många minnesbilder när jag hörde dom låtarna igen efter måånga år.

Lite roligt!


Av Maria - 23 november 2009 20:21

 

MIna nya skor! Fick dom idag av pappi.

Från: Din sko.

Pris: 799 kr

Klackhöjd: 8 cm Ingen platå

Av Maria - 23 november 2009 18:40

Satt och läste här om dagen på vad som ska kommer finnas på skansens julmarknad.

Läste då bland annat: Marmelad och hjortronsylt.

Alla vet ju att hjortron är ett litet bär.


Min hjärna tog semester ett tag och jag satt och funderade på...de är lite pinsamt att säga de Men så här tänkte jag.

"vilken del av Hjorten (alltså djuret hjort) gör man sylt av?"


När jag kommit på vad jag lyckats tänka till så kunde ja inte göra annat än att skratta. Ja förstår inte hur man kan få till de så knepigt ibland.

Självklart vet jag att de är bäret man gör sylt av haha

Att jag ens vågar berätta sånna här grejjer! hihi

Av Maria - 23 november 2009 17:35

Har strosat runt med pappi hela dagen. De va så mysigt.

Vi började hos mig och stor handlade på ica. Han ha ju aldrig vart här och han blev väldigt paff över hur nära globen ja bodde. Han ha ju sett kort men de är ju inte samma.

Sen drog vi in till gamla stan. Kollade in julmarknaden. Jag tycker den är jätte mysig.

Fick en jätte söt rosa typ ängel. Jätte rosa hihi

Årets första glögg drack vi ochså. Tok mysigt!

Sen fick jag ett par skor (bild kommer lite senare på dom), en jätte snygg aroma lampa från Theodores home helt i glas. Såååå galet fin!

Och lite mså plock. De mesta vi köpte idag var julklappar till mig.

Men de bästa med mig är att jag kommer ha glömt va de är.
De är fördelen med att vara lite halv scenil.


Ätande och fikande hann vi med ochså.

Jag ska åka till han ett par dagar när jag åker upp till s-vall över jul.

Då ska vi ha våran egna jul som vi har varje år.

De är våran tradition.


Nu är jag helt färdig efter allt springande så ska bada, fixa nån middag och sen bara hänga vid tv:n.


Bild på skorna ska jag ochså fixa lite senare!

Man kan inte tro att de är första advent till helgen.

Såg träd som fortfarande är gröna och har löven kvar.

Hello christmas, here we come!

Av Maria - 23 november 2009 08:40

Nu är de cika 2,5 timme kvar tills pappas tåg kommer. Nu är jag sååååå glad! hihi


Vart den här månaden tog vägen fattar inte jag. Poff så va de snart slut på den.

Jag har bara 3 veckor kvar på kursen ochså. Trodde de va minst 1,5 månad kvar.

Måste ta onsdag som plugg dag. Har ju jätte mycke kvar. Ska ju göra ett prov och

2 inlämningsuppgifter som va rätt svåra. Ska inte göra nåt annat på onsdag.

Torsdag kommer ju mamma så då blir de inget gjort på 4 dagar och när hon åkt hem är de bara 2 veckor kvar. Skynda skynda!


Nu blir de nåt i magen och sen plocka ihop lite här. Orkade inte de igår.

Diskade men resten fick ligga kvar.


Jag åker in till centralen runt 11. Han är inne 11.30 tror jag de va.

De kommer dröjja tills ikväll när jag skriver nästa gång.

Vi kommer vara på stan hela dagen. Ska hit en sväng men de är bara så han får se hur jag bor.


Ni får ha en super bra måndag!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards