~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Maria - 14 november 2009 18:46

Efter många om och men och lite velande över vad jag ska ha på mig så är de äntligen klart!

Tog bara 3 timmar den här gången. Börjar bli lite snabb nu tro ja hihi

Marcus tar bilen så han och Daniel kommer och hämtar mig runt halv 8 snåret.

Hade lite ångest över sko val men de är skit väder med regn så jag lämnar pumpsen hemma och kör på svarta stövlar.

De är ingen hit att bli blöt om fötterna. Tänkte ta en väska med andra skor i men me mitt förvirrade tillstånd

så lär ja nog bara tappa bort den. Jag vill inte riskera att tappa bort ett par skor. Då skulle ja nog gråta blod.

De vill ja inte riskera.


Kesha - Tik Tok är en låt som spelats flitigt hos mig dom senaste dagarna. Så galet bra är den! Rekomenderas starkt!

Nä nu blir de lite vin och sprite innan dom kommer och hämtar mig!


Av Maria - 14 november 2009 17:16

Glöm de ja skrev i förra inlägget. Ikväll äre fest!

Daniel, han som hade innerstads festen förra helgen frågade om ja ville komma till han på lite hemma fest

och sen utgång. Jag kan bara inte tacka nej! hihi

Vi ska till ett ställe som jag aldrig vart på som heter Zipper. Har fått höra att de är mycket bättre

än Libra. Där hängde vi ju jämt förrut innan dom slutade på lördagar. Synd de men nu får ja prova nå nytt ställe!


Ska fortsätta göra mig iordning nu så ja hinner bli klar i tid. De tar ju ett tag innan allt smink och hår blir

som man vill.

Ha en super kväll!

Av Maria - 14 november 2009 15:14

Jag skulle ju städa tänkte jag. Började kika på Män som hatar kvinnor och då tittade John Blund in en sväng så de blev

en liten dejt me han ett tag. De va dock riktigt skönt att sova en stund. Skjuter upp städningen tills i morrn.

Ska endå tvätta då så kan göra allt på engång. Ska tvätta mitt nya påslakan då, som ja köpte idag och göra hela sängen rosa. hihi

Ikväll tänkte ja bara stanna hemma och kika på film.

De ha vart utgång/fest 6 helger i rad. Oftast både fredag och lördag. Sällan de är bara en dag.


Ska masa mig till ica i regnet och köpa lite götta att ha till mina filmer. Blir nötter och lite sånt. Wiii


Av Maria - 14 november 2009 11:48

Idag är de ju Jimmy Choo på Hm. Jag hade tänkt åka in till halv 9 men försov mig rätt rejält och är nu efter åt inte

så värst besviken. Kläderna va skit fula om ja får vara lite ärlig. Smyckena såg jag inte till och för att få ett par skor

så måste du va bland dom 160 första i kön. Dom fick band med olika fäger sen fanns de en lapp med olika tider beroende på vilken  färg man hade. Då ropade dom ut att typ 10.30 är de dom med blå bands tur att komma till sko avdelningen. Nåt sånt. Kan inte förklara riktigt. Jag hittade inte riktigt nåt jag fastnade för och skorna såg lite..

ja vet inte hur ja ska förklara men de va inge ja fastnade för.

Jag var så pass sen så ja hoppade över skorna.

Jag vill ju ha ett par Jimmy Choo, Manolo Blahnik och ett par

Christian Louboutin. De är min dröm att ha ett par av varje märke.

Ska man endå köpa så tycker ja de är bättre att vänta tills man hittar de paret man vill ha.
De känns lite onödigt att köpa bara för att de är just de märket.

Anyway


Jag var på Hm home en sväng och hittade ett påslakan ja inte kunde låta bli.

Rosa med vita prickar. De va så gulligt. Sen blev de nya handdukar till badrummet.

De är väldans billigt där. Fick ochså en lapp med 20 % när man gick in så de va inte helt fel!

Sen blev de lite ljus från Theodores Home. Min älsklings pryl butik i gamla stan.


Nu ska jag städa undan lite från kvällen igår sen äta lite. Jag glömde helt bort att äta innan ja åkte till stan.

De är så tråkgit väder idaG. Regn och rusk, så kan lika gärna städa lite.


Ha en mysig lördag!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards