~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Maria - 2 november 2009 20:30

Fick feber igen idag. Kan de inte komma allt på engång så man får en riktig förkylning och den

är de bra? De är bara störande när de ska komma lite nu och då.

Har letar typ hela kvällen efter mina alvedon, så ligger dom under ett papper på

bordet vid sängen. Gahh!


Såg halv åtta hos mig som äntligen började igen. De är ju såå bra! Hejja Helge Skoog!

Ska även den här veckan få andra dosen av svininfluensa vaccinet. Vet inte vilken dag men de ska ja kolla.

Imorgon ska jag tvätta. Om jag får ha min tid ifred den här gången! Jag hoppas de annars blir jag tokig.


Nu blir de te och massa musik en bit in på kvällskvisten!

Snart Onsdag och True Blood! wiiiii



Av Maria - 2 november 2009 17:30

http://www.youtube.com/watch?v=Ysqh1uzqGrc&feature=related


Kolla in han! Han är så underbart söt när han står och sjunger.

Kolla in ögonbrynen på slutet.


You´re my cup cake

Av Maria - 2 november 2009 15:10

Jag gjorde pannkakor utan att dom hamnade på golvet,väggen eller taket och jag brände mig inte.

Dom blev såååå goda! De här ska jag lätt göra om.

Jordgubbs sylt och vaniljglass till. Enda nackdelen var att jag höll på att

svimma efter 2,5 pannkaka. Mätt blev jag och gott var de.

Mat-Maria, min nya karriär karnse haha vem vet..


Nu tänkte jag diska undan och sen blir de en promenad innan de blir kolsvart.

Ska på sjukhuset på onsdag. Dom ringde idag. Ska få prova full dos då.

De ska bli väldigt spännande och se vad som händer.


Mot disken!

Av Maria - 2 november 2009 13:34

Dom flesta vet ju att jag inte gillar att laga mat men nu ska jag vara riktigt seriös och

göra mina allra första pannkakor! Har aldrig gjort de tidigare så jag överväger

nästan att ha hjälm och armbågsskydd. Man vet ju aldrig lixom!

Till detta blir de glass som jag redan provsmakat och den var helt okej. Hihi

Spänd av förväntan ska jag nu börja förbereda min blivande middag.

Jag skriver sen och berättar hur de gick.

Nervös-Japp!


 


Av Maria - 2 november 2009 10:15

Jag ska Inte jobba på de där stället. Inte nog med att jag bara läste massa skit om dom igår så

när jag kom dit i morse till 9 så händer de ingenting. Dom oengagerade och jätte otrevliga.

Sen märkte jag att de va väldigt tomt i salarna där man sitter. De va ett par tomma platser

när jag va där första gången ochså men då satt de papper och sånt kvar på väggarna som är runt

borden men nu va de helt tomt. Säker 15-20 platser.

Jag fick en väldigt konstig känsla av att vara där. De enda som pratade om var att man skulle

få uppleva världen om man började hos dom. Dom bästa säljarna får åka utomlands.

Men dom sa inget om nåt annat. Allt va så sjukt kostigt, ja kan inte förklara riktigt.

De hoppar jag.  Infon tog cirka 20 min. De var jag och 4 tjejer till men dom ville inte heller börja där.

Nog om detta. Jag orkar inte gå in på nåt mer.


Nu ska jag ner på stan och gå runt med cv:n som Uffe var jätte gullig och skrev ut åt mig.

Jag ska sätta mig och göra en lista på ställe jag ska gå till.

Ska rikta in mig på lite större kedjor där man har chans att vara kvar ett tag.


Ha en jätte bra måndag!


Av Maria - 2 november 2009 00:01

De är en av mina nya bästa filmer. Redan efter 5 min så kände jag att de där va min typ av film.

Jag älskar filmen! Såååå bra! Hade aldrig sett den innan. Ska köpa den lätt!


Har lyssnat på musik hela kvällen.

Favoriter just nu:

Jordin Sparks - S.O.S (Let the music play)

Lady Gaga - Bad Romance

lady Gaga - Paparazzi

Erik Hassle - Bump in the road

Britney Spears - 3

Rihanna - Russian Roulette

Och Dead by April. Dom är alltid med i mina spellistor blandat med de andra.


Jag blev galet pigg. Ska kika på en serie ja inte sett på länge.

En fyra för tre. Nån som minns den svenska serien?

Den är helt okej! Jag hoppas jag blir trött av att kika på den

så man inte är uppe hela natten.



Natti Natti på er!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards