~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Maria - 26 november 2009 22:15

Har kommit hem efter att ha ätit så sjuukt god mat och strosat runt lite på stan.

Vi åt Bruchcetta med mozzarella och pesto till förrätt och Oxfile på planka till varmrätt.

De va så otroligt mycke mat så vi orkade inte med någon efterrätt. De va nätt och jämt

att vi tog oss upp från stolarna.

Efter maten vandrade vi runt lite på stan och kikade på folk. De är ju mycke folk i farten på kvällarna här. Riktigt kul tycker jag.

Tog en sväng förbi Nk och kikade på deras skyltfönster som dom julpyntat. Riktigt fina!


Nu blir de sängen så man orkar med morgon dagen!


God Natt och Sov Gott!

Av Maria - 26 november 2009 17:43

Nu är mammi här. Vi har gått en sväng på stan och är nu hemma en sväng för att

vila benen och piffa till oss inför kvällen. Vi ska iväg och äta lite senare och sen strosa runt lite.

I morgon blir de en hel dag på stan. Julklappar ska inhandlas, de ska fikas och kikas.


De blev en liten snabb update. Nu ska vi göra oss iordning för att åka vidare!



Ha en bra kväll nu alla!

Av Maria - 26 november 2009 09:08

 



Jag har en liten stor crush på Håkan Hellström. Har haft de sen jag hörde

"känn ingen sorg för mig Göteborg" på nån musik kanal för många år sen.

Hela han är underbar! Så fort man hör hans röst så smälter man som en glass på sommarn. Jag iaf!

De här är enligt mig hans bästa låt:



För en lång lång tid


Du säger att du är stark
Att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
Det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
I ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
Skulle jag inte behöva dig längre

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

Jag kommer inte älska dig
För resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
Och tycka synd om mig själv

Jag kommer inte höra av mig igen
Och jag kommer inte ta skuld
Så säg det och få det gjort
Det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

För en lång lång tid
För en lång lång tid
För en lång lång tid
För en lång lång tid

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför vi måste vi såra varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

För en lång lång tid
För en lång lång tid
Av Maria - 26 november 2009 08:27

Äntligen! Bara 3 timmar kvar. Jag kommer inte orka sitta hemma och vänta så jag ska promenera in till stan för att fördriva tiden. Tänkte svänga in på min favvis Gina Tricot på Götgatan och kika lite. Dom har ju fått så galet mycke fina klänningar.

Ska se om ja lyckas få en hihi


Nä ska diska undan lite och plocka ihop så de ser lite fint ut iaf när hon kommer hit.

Blev något förvånad när jag tittade ut och såg att solen va framme.

Ska skynda mig så man hinner få se den lite iaf! Wohoo

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards