~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Maria - 12 november 2009 20:50

Tycker de är kväll hela tiden. Dagarna går så sjukt fort. De är iofs rätt mysigt med kvällar när de är mörkt och man kan ha massa ljus och gosa ner sig i soffan och kika på tv. Eller i mitt fall en charmig liten filt på golvet.

De funkar rätt bra faktiskt.

Väntar nu på att Glee ska börja. Tänkte svänga ihop te tills dess. Håller på att frysa ihjäl.

Jag undar om min blodsirkulation försvunnit eller nåt. Jag är iskall HELA tiden.

Längtar tills ja får en ny micro så ja kan börja andvända min rispåse igen!


Ska springa iväg till köket och fixa lite nu!

Av Maria - 12 november 2009 18:38

Är hemma igen efter en tur med Marcus. Vi tänkte åka till kista galleria och kika men när vi är nästan vid norra länken

så har de varit en olycka där inne och när vi såg köerna så sket vi i de och drog till stan.

Köpte ett par nya leggings. De behövdes. Dom andra va inne på sista svängen nu.


Vad tror ni om nya serien Glee?

De känns som en serie jag kan tycka om. Ska sitta bänkad kl 21 och kolla va de är.

Kom på att de blev riktigt bekvämt om man lägger täcket på filten när ja ska kika på tv.

De blev lite mjukare iaf! Alltid nåt.


Jag hittade 2 väskor till så de blir 22 sammalagt på väskfronten. Hihi

Jag älskar Skor och Väskor! Och klockor. Har ett helt gäng sånna ochså.

Ska dock köpa en ny snart. Kan bara in välja.. I-Landsproblem!


Nu blir de Te!

Av Maria - 12 november 2009 15:34

De är jag inte ofta. Idag har jag städat undan lite. De vart lite rörigt när jag tömte ena byrån där jag hade massa kläder som ja la lite överallt. Nu har jag snart fyllt 2 garderober så de är ju bra att slippa ha de på golvet.


Jag satt och funderade på en ny väska. Jag har 3 st som jag har som vardagsväskor och 2 party väskor.

Kom ju på att ja hade några med mig i flytten. Hittade 15 väskor till. Gissa om jag blev glad hihi!

De finns 3 garderober så ska ta den sista åt mina väskor.

Nu har jag sammalnagt 20 väskor och 25 par skor.  Happy me!


 

Av Maria - 12 november 2009 13:45

Jag var på stan en snabbis och kikade. Köpte med mig mat hem. Latmasken kröp fram lite. Orkade inte göra mat idag.

Iaf, jag går in på sandy´s och är inne karnse 5 min Max. De va inge folk och dom är jätte snabba.

När jag klivet ut igen så är de världens snö fall. Tänkte sätta mig på trottoarkanten och gråta en skvätt

men sen när jag insåg att de inte kommer bli nåt av de lilla så vart jag lite glad och åkte hem och käkade.



Nu ska jag städa undan lite och vänta på att Marcus ska sluta. Då blir de myyyyys!

Måste till stan sen igen. Fröken scenil glömde köpa leggings. Jag köper bara dom på Gina Tricot.

Men ja är ju inte den som säger nej när de gäller stadsbesök hihi


Nu ska jag städa lite!


Melissa Horn - Lät du henne komma närmre

UNDERBAR!



Av Maria - 12 november 2009 10:21

Jag har hittat låten som är i början av true blood avsnitten.

Jace Everett - Bad  things. Den är ju så galet bra!


Har suttit och läst om olika lagningar, kronor, bryggor och tändernas namn på latin. Intressant men rätt svårt.

Ska snart avsluta detta för dagen och dra iväg och fixa en sak.

Tänkte leta en kofta ochså. Hittar ingen som ja riktigt fastnar för men nu ska jag leta ordentligt.

Ja menar i hela stockholm borde de ju finnas åtminstonde en som ja gillar. Tycker man hihi


Nä nu ska ja sätta lite fart här så jag kommer iväg!

Av Maria - 12 november 2009 08:44

Jag började läsa Nicole Richies bok igår kväll. Den heter sanningen om diamanter. Riktigt bra!

"Genom karaktären Chloe Parker berättar Nicole om hollywoods nya elit. Det blir en resa mellan de viktigaste

premiärerna, de mest exlusiva kändisfesterna, de trendigaste shopping stråken och de hetaste klubbarna.

Chloe Parker kommer in överallt och ser till att utnyttja de"

Lite av de som står på baksidan boken.


Nu tänkte jag vara lite duktig och sitta med tandgrejjset ett tag och sen måste jag iväg och fixa en grejj!

Lyckades sova inatt iaf. Inte helt fel de. Halsen gör ont men inte så de stör.


Ska kila nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards