~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Maria - 27 november 2009 22:19

Efter en rätt lång dag var de skönt att åka in till stan och äta.

Idag blev de Tsatsiki på vitlöksbröd och oxfilemedaljonger med bearnaise.

Så underbart gott!

Magen var dock inte lika impad. Har ju levt på nudlar, fil och havregrynsgröt i ett par veckor nu så jag fick lite ont i magen men de är sånt som går över!


I moron blir de julmarknad på skansen. Ska bli riktigt mysigt. Karnse man får lite julstämmning.

Mamma ska köpa lite julsaker till mig. Allt jag hade ligger ju i kartonger hos pappa.

Jag har ingen lust att åka dit och gräva i allt.


Nu blir de en dusch och sen sooova på söta örat.


God natt!

Av Maria - 27 november 2009 17:46

Vi var inne på stan runt 11 och kom hem nu. Lång dag som gått rätt fort.

En del handlande blev de och lite fikande. Vi satt på ett jätte mysigt café

på biblioteksgatan.

Vi har gått runt nästa heeela stan idag. Fick mycke gjort.

Vi började på söder. Var i på saluhallen på medis och kikade. Jag älskar den!

Sååå mysigt! Sen strosade vi götgatan mot gamla stan. De blev en vända på stan.

Vi tog även en sväng förbi sturaplan och sturagellerian. Den är ju för mysig!


När vi skulle åka hem så vart vi stående i tunnenbanan mitt i tunneln mellan centralen och gamla stan pga att de va en tidning som brann på spåret vid medborgarplatsen.

Vi satt nog där runt en kvart, 20 min och filosoferade innan vi fick åka iväg.


Ikväll ska vi ut och äta igen.

Mamma lockades inte av mina nudlar haha

Ska bli riktigt gott!


Ska göra mig iordning nu!

Av Maria - 27 november 2009 08:31

Taggad och redo för en dag på staden.

Vi ska börja på Söder och vandra innåt.

Ska börja göra oss klara nu och sen åka.

De blir handlande, fikande och tittande. Jag har hittat lite grejjer jag vill ha i julklapp som vi ska fixa ochså.  Wohoo!


Nä nu blir de frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards