~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Maria - 1 november 2009 19:59

De är inge kul när de börjar bli mörkt tidigt på dagen. När klockan va 18 trodde jag den va runt 21 för då va de mörkt.

De kan vara mysigt när de är mörkt men de kommer ju vara så här väldigt länge..ursh..


Nu tänkte jag kika på Playa del sol och dricka ännu mer te.

Har nästan inte gjort nåt annat än druckit te idag. Damsugit lite men nå mer avancerat blev de inte.


Mot tv:n

Av Maria - 1 november 2009 14:33

Pratade me pappi igår. Han kommer hit om 2-3 veckor. Wiiiiiiii Jag blev så glad!

Fast de blir bara över en dag för hans och mitt schema krockar men bättre de än inget!

Då ska vi ta en tur till vasamuseet igen. Vi gick så fort igenom där sist.

De är mycke intressant att läsa som vi inte hann så de ska vi göra igen.

Sen blir de en tur på stan och ätande och fikande. De kommer bli myyysigt!

Nu blev jag ännu gladare hihi


Jag har inte börjat städa än så de är nog på tiden att jag börjar nu tror ja. hehe

Idag va de svårt att komma till skott med allt tro ja.

Sitter och dricker te och äter mandel skorpor nu. Mumsi!

Jag SKA börja så fort jag druckit färdigt.

De lär va skönt att ha allt sånt klart när man kommer hem i morrn för då är man nog lite trött i huvet

efter allt nytt.


Nu ska jag sätta lite fart!


Av Maria - 1 november 2009 11:13

I morgon smäller de! Då börjar utbildningen till mitt nya jobb. Jag är lite nervös över att jag karne inte kommer trivas

eller nåt sånt. Jag är inte alls nervös över nytt folk och sånt. De springer man ju på hela tiden.

Och försäljningen är de bara ligga i med. Huvudsaken är att man försöker.


Jag är väldigt rastlös men jag kommer mig inte för att göra nåt. knepigt.

Har druckit 3 koppar te så nu börjar man komma igång lite.

Igår när jag åkte till hökarängen så åker man förbi skogskyrkogården med tunnelbanan.

En SKIT stor kyrkogård här i stockholm. De va så galet fint. Kolsvart ute och så såg

man alla ljus som folk tänt. De va som ett ljushav. Man blev lite tagen.


Nog om detta. Nu blir de en dusch och sen ska jag sätta igång med städningen!


Mer bilder från gårdagen finns på littlecandygirl.bilddagboken.se

Kika in!


   


Av Maria - 1 november 2009 09:39

Igår när jag satt hemma så tänkte jag kolla med Marcus och Daniel va dom skulle göra på kvällen.

De va fest hos Daniel Johansson i Hammarby Sjöstad så dom frågade om jag ville hände med.

Såklart. Jag säger inte nej till lite festligheter!


Vi börjar kvällem hos Uffe och Lasse i Hökarängen. De vad dom två, jag Marcus och Daniel.

Vi surrade och drack lite. Vid 9 eller om de va 10 tiden så skulle vi börja röra oss.

När vi kommer till Daniel Johansson så har han klätt ut sig till tjej.

Han gjorde sig rätt bra som de faktiskt. De va en clown, en pimp och nå monster där ochså.

Riktigt sköna personer. Kvällen blev jätte rolig. De dansades, sjöngs och var bara väldigt kul!


Idag ska jag städa lite och grejja. Tar karnse en snabb sväng på stan.

Får se vad jag känner för!



Av Maria - 1 november 2009 00:07

Den här månaden (Oktober) va de 850 unika läsare i min blogg. Förra månaden var de 420 nåt sånt. De har nästan dubblats.

Jag blev riktigt glad när jag såg de. Jag bloggar för att jag tycker de är kul inte nåt annat.

Sen är de jätte roligt att jag får läsare och de är en person som har kommenterat att han tyckte de va

roligt att jag Inte skrev om bröst/läppförstoringar eller att man ska banta och allt de där. Sånt är kul att höra.

De finns så många som skriver om de och jag har inte minsta intresse för sånt.

Förlänga håret och fixa till naglarna de är de enda jag vill göra ordentligt på salong.

Ibland kan de hända lite knepiga saker. Jag lyckades med dom knepigaste grejjer ibland och sånt och de gick hem såg jag dom dagar jag skrev om lite tok som hände. Spindelmosaren tex.

Att man kan bjuda på sig själv och inte sitta och ska vara så snygg hit och dit, de tror jag funkar rätt bra.

Lite av vad jag tycker, ibland är de skönt att få ut lite funderingar.


Jag hoppas alla har haft en trevlig kväll, det har jag.
Vad som hände och bilder kommer i morgon!

Kram på alla!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards