~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Maria - 10 november 2009 19:58

Jag har snöat in lite på Dolly Parton. Inte alls min typ av musik. Jag är ju mer åt 50 cent/Akon hållet men

jag tycker hon är rätt okej. Har lyssnat på rätt många av hennes låtar ikväll och hittat ett par bra!


Imorgon blir de sov morgon. Ska INTE upp halv 7. Ska kika på Yrrol och skratta lite.

De går ju inte att hålla sig när man ser den filmen. Tur man inte är pryd av sig haha

Har lite små grejjer jag ska fixa i morgon ochså. Sen måste jag sätta mig med tandgrejjset.

Hade glömt bort de. Oops!


De har vart nåt varje kväll nu ett tag. De har varit så galet roliga dagar nu på sista tiden!

Mycket nytt folk, roliga fester och massa annat!

Nu ska jag mysa på hemma med te, film och tzatsiki mackor. Gött!



All you gotta do is smile that smile and there go all my defenses
Just leave it up to you and in a little while
You're messin' up my mind and fillin' up my senses
Here you come again lookin' better than a body has a right to
And shakin' me up so that all I really know
Is here you come again and here I go.


Dolly parton - Here you come again


 

Här sitter jag numera när jag kikar på tv. Mamma va lite taskig och frågade om jag såg över bordskanten eller om jag fick sitta på en pall haha

Nog för att jag är kort men så illa är de inte hihi 

Av Maria - 10 november 2009 16:18

Jag har grejjat typ hela dagen så nu har jag precis ätit och satt mig ner. Märkte då att de va kol svart ute.

Trodde klockan var runt 23 snåret ochså är den bara halv 5. Man blir lite lurad när de blir mörkt så fort.

Fick ett tog sug efter nötter så ska knalla iväg på ica innan de blir försent.

Pink spelar på globen ikväll så de kan bli rätt mycke folk på ica innan. Har ingen lust att stå i kö i hur länge som helst.

Henne hade jag velat se. Hade de inte vart så dyrt så hade de nog inte vart omöjligt..Men men


Nina hade varit jätte gullig och lagt en jätte stor och tjock filt på golvet som jag kunde sitta på tills vidare och

en liten kudde. De gillar vi!

Tänkte spendera kvällen framför tv:n.

I morgon är de sista True blood avsnittet. Hur ska jag klara mig utan Bill tills nästa säsong börjar.. buhuhu


Mot Ica!



Av Maria - 10 november 2009 13:57

Lite efter 8 i morse kom Nina och började packa saker så nu är de lite tomt. Hon lämnade bokhhyllan, ett köksbord och vardagsrumsbordet och sängen. De va ltie hyllor och sånt hon tog. Sen vart jag riktigt glad när jag kom hem och såg att

de mesta i matlagningsväg var kvar. De va bara nån kastrull hon tagit. Wiiiiiiiiiiii!!!

Nu ska jag stor städa hela lägenheten. De kom fram en del damm som legat och gosat till sig under soffan.
Den va så låg så de gick typ inte att damsuga under den och den va as tung så ja orkade inte flytta den.


Marcus och jag var på ikea i morse. Vi åt frukost och sen handlade jag lite små plock.

Bland annat rosa blomkrukor till köket hihi

Var även till media markt och kikade på mobiler. Får snart äntligen en ny!

Jag kan snart inte se min för ja blir bara arg med allt krångel som de är me den. Blä!

Den funkade jätte bra i morse men nu är den död igen och de går inte att få igång den.

Anyway, sak ta och köra igång nu så de blir nå vettigt gjort!

Av Maria - 10 november 2009 07:31

Nicklas ringde mig halv 7 och sa att Nina (hon som bor här) kommer kl 8 istället för mella 10 och 12.

Visste inte om ja skulle gråta en skvätt eller va ja skulle göra. Jag var så sjukt trött.


Marcus och jag drog in till Torget i gamla stan igår.  De blev en cider och massa skratt och surr.

De va väldigt lugnt där och de va riktigt skönt. Brukar vara lite svårt att få en sitt plats. De är inge kul att stå och dricka.


Idag ska jag och Marcus hitta på lite grejjer. Vi ska åka på ikea bland annat och sen träffa Daniel som slutar kl 12.

Nu ska jag väcka han hihi 


V höres lite senare!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards