~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Maria - 24 november 2009 22:49

Marcus kom till mig efter jobbet. Vi tog tunnelbanan in till stan och gick till en frisör.

Han skulle klippa sig. De blev riktigt bra. Sen kom Magnus och gjorde oss sällskap.

Vi drog till Nk och käkade sen blev de en snabbis på stan och sen åkte vi till mig.

Marcus köpte slingor som jag gjorde på han. Resultatet finns på min bilddagbok.

Kika gärna in!

De blev lite te drickande och surrade innan Marcus drog sig hemmåt.

Jag drack ännu mer te och lyssnade på musik och surrade med Magnus ett

par timmar till. Trevligt värre!


Nu ska jag lägga mig. Ska sitta med tandgrejjset hela dagen i morgon så de blir klart nångång. Sen kommer ju mammi på torsdag förmiddag. Som jag längtar!

De kommer bli såå mysigt.


Mot sängen!


littlecandygirl.bilddagboken.se

Av Maria - 24 november 2009 13:58

När ska de sluta regna?  De är ingen hit de här inte..


Ska äntligen träffa Marcus idag efter typ 100 år. De ska bli myyyys!

Han kommer hit efter han slutat sen drar vi till stan och möter Magnus där.

Marcus ska klippa sig ochså sen ska ja se om ja kan fynda nåt kul

för slanten jag fick av pappi.


Naglarna är klar, tvätten är klar och nu blir de lite Ullared.

Har ju inte 5:an så får kika på internet.


Av Maria - 24 november 2009 12:32

Har varit och fixat limmet till nageln nu. ska sätta mig och fixa alla tänkte jag.

Har ju en nagel som är förlängd som jag ska byta för den ser lite risig ut.

Sen blir de någon knallig färg. Tror de blir knall rosa. Lite ska man ju synas!


Till de  så ska jag kika på Magnus Betnér - Tal till nationen.

Han är ju så galet bra. Såg han på pride invigningen i sommras.

Skattade ju så man vek sig.


Ska köra igång. De här kommer ta sin lilla tid..

Av Maria - 24 november 2009 09:46

De är ingen hit att ställa klockan för att man sla tvätta. Ursh

Har nästan kyckats bryta av en nagel i sömnen så kl 11 när jag slängt i första maskinen tvätt så måste jagt springa till Globen shopping och gå på kicks och köpa lim. De följde ju med ett lim till tipparna jag köpte men dxe fick fötter och sprang iväg. Letade som en tok men ack nej, de är borta.

Jag ska börja ha med lim och fil i väskan när jag ska nånstans.


Ska gräva fram de som ska tvättas och äta lite. Nu när man äntligen har mat hemma.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards