~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Maria - 6 november 2009 18:39

Min klänning jag köpte är trasig! Och de är inte jag som gjort de utande är en grejj jag inte såg.

Tog min rosa iställe. Går lika bra de hihi

Nu kör vi!!!! Wiiiiii


 

Av Maria - 6 november 2009 16:52

Om cirka en timme ska jag hänga med Marcus och hämta Uffe och Lasse. Dom va ju på kryssning från igår tills idag.

Efterde ska jag hem och göra mig iordning! Wiii

Full rulle all night loooong!

De ska bli sååå kul. Det blir jag, Marcus, Uffe och Lasse ikväll. Me and the boys hihi


Ska göra nån väldigt enkel middag nu och invänta Marcus darlingen!

Självklart kommer bilder i morgon. Kameran är laddad!


Ha en super fredag kväll alla!


Av Maria - 6 november 2009 13:37

Efter nästan 4 timmars springande är min outfit för kvällen äntligen klar. Sprang runt som en tok i liljeholmen men

hittade inget så åkte vidare till stan och hittade en klänning där. Köpte en förra veckan men den

passade inte till mina skor så köpte en ny. Jag lämnade tillbaka den och de va samma pris på båda så de blev plus minus noll. Skönt!

Nu är allt klart. Nu är de bara att göra sig iordning. Ska börja i tid så allt blir som jag tänkt.


Somnade rätt sent igår och vaknade för tidigt så en powernap känns lite lockande om jag ska vara ärlig.

Har ju lite tid över så ska nog dra täcket över huvet en liten liten stund bara.

De lär nog bli rätt bra drag ikväll så ja vill vara pigg. Wiiiii!


Nån fler som ska hitta på nåt kul i kväll?


Av Maria - 6 november 2009 08:47

 

Hittade dessa 3 på Din Sko. Jag ska få nya skor när pappa kommer så ja kikade runt lite.

Jag är mest inne på den i mitten. Ska passa på att prova alla idag och se om ja kan bestämma mig!

Av Maria - 6 november 2009 08:10

Vaknade halv 8 och kunde inte somna om. Wää  Är iofs lika bra de. Då slipper jag missa halva dagen.

Tänkte åka till liljeholmen istället. Då kan jag handla och sola på samma ställe. Sen kan jag åka direkt hem.

De går fort att åka dit. Good!


Ikväll är de ju Daniel och Jojjes innerstadsfest. De va ett tag sen jag träffade dom nu så de ska bli riktigt kul!

Ska ta och hoppa in i duschen och sen käka lite och dra igång den här dagen!


Vi höres lite senare!


Raise against - Hero of war.

De är nåt me den låten..Så bra!


Av Maria - 6 november 2009 00:17

En sån sjukt skön person.

http://www.youtube.com/watch?v=bTzrdac05Wk  kolla in hans låt Skandalen.

Dansar sista dansen och drömmer oss bort

Jag gillar han!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards