~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Maria - 22 november 2009 20:27

Känns lite som kvällen före julafton just nu.

Har träffat pappa minst sen jag flyttade.

Mamma och dom har jag träffat rätt ofta.

I morrn ska pappa få se hur jag bor. Inte för att de är så mycke och se men endå.

Han åker hem på kvällen. De är lite synd att han jobbar jul men kom på att

vi ska ju ha våran jul som vi har varje år några dagar efter.

De blir alla tiders de!


Ska se på Bridget Joes dagbok ikväll. Hon är ju underbar.

Jag misstänker att jag kommer ha svårt att somna i natt.

De blir nästan alltid så för mig när de ska hända nå kul dagen efter.


Nu blir de duschen och sen fiiilm!

Av Maria - 22 november 2009 16:53

Vilken svordom använder du mest?  Ingen aning. har aldrig tänkt på de riktigt
Äger du en iPod? Japp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inget, såå skönt
Hur många resväskor äger du? 3
Använder du flip-flops? Näe, tycker dom är otäcka
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med, linslus som man är hiih
Vilken var den senaste filmen du såg? Paranormal Activity
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? De bero lite på de där
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet och en utlandsresa
Har någon någonsin kallat dig lat? Oh ja, allt för ofta
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Näe
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Äger ingen tyvärr
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Lady gaga, Akon, eva simmons
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? aa men vad säger jag inte moahaha
När var senast någon stötte på dig? De va nåt äckel i slussen när ja väntade på tunnelbanan härom dan. Blääää
Vad åt du till middag senast? Fil me havregryn
Använder du huvtröjor? Nepp
Kan du vissla? Japp
Vem var den senaste som ringde dig? Mammi
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? De finns de säkert nån som gör men ja bry mig inte
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Globen shopping, rätt litet
Hur många syskon har du? Tre
Är du blyg inför det motsatta könet? Näe
Vilken film kan du alla replikerna till? Oj ingen tror jag
Äger du några band t-shirts? Näe
När flög du senast? Har aldrig flugit
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? ja..blä
Har du gråtit offentligt? Vet inte
Har du en stationär dator eller en laptop? Bärbar. laptop är typ de töntigaste ord jag vet
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nästan
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? aa tatueringar
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? De bero väl lite på
Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? dricka och karra
Vem var din favoritlärare och varför? Kerstin, hon var bara så gullig och bäst helt enkelt
Har du dejtat någon av en annan religion? Nepp

Har du känslor för någor just nu?  Nepp

Vad har du för väder? Regn
Har du en blogg? Duh!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Syslöjd
Gillar du att flyga? Nej. eller egentligen vet ja inte eftersom jag aldrig gjort de
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? lätt till skratt
När sov du senast på golvet? jag sover aldrig på ett golv
Vilken är din favoritdrink? Vet inte va den heter riktigt
Gillar du din boende-situation? aa
Vilken är din mammas hemstad? Sundsvall
Din pappas hemstad? Sundsvall
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 8 annars blir jag lite kinkig
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nepp
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? näe:P
Vilken är din favoritfrukt? Kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Näe. Ät å va glad iställe
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22 vill inte!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Näe
Tror du på liv på andra planeter? arå
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? jag vet inte hur man blir arg
Tror du att Gud är man eller kvinna? Oj bra fråga de..
Vad var det senaste du åt? nåt pasta aktigt
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom tyckte att det var fint.
Gillar du senap? Nä ursh för sånt snusk
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Säger ja inte men peppad blir ja:P
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Jag kramar typ alla
Skulle du säga att du är trendig? näe inte direkt
Äger du en digitalkamera? Japp min lilla rosa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mia och klara tjejerna
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jaaa

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Den boken Pigge Werkelin skrev

om tsunamin

Tycker du att du är attraktiv? Haha näe. eller de bero lite på
Vad är du allergisk mot? alla pälsdjur, citrusfrukter å sånt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, de finns inge bättre
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning faktiskt

Av Maria - 22 november 2009 12:12

Dagens humör: Sådär väldans glad
Dagens borde: Städa inför morgon dagen
Dagens frisyr: Just nu vet jag inte riktigt va de är. Ska väl fixa nåt senare
Dagens klädsel: Just nu linne och mysbraller
Dagens planer: Stan=)
Dagens materiella vill ha: Shoes thihi
Dagens längtan: 22 occh 26 nov
Dagens fundering: Varför kommer alla funderingar när man ska sova?
Dagens beroende: Tuggummi
Dagens tråkigaste: Städningen
Dagens roliga: De har inte hänt så mycke än
Dagens låt: Tom Pulse - Cuando remix

Av Maria - 22 november 2009 11:52

De här är bra grejjer!

http://www.youtube.com/watch?v=eoXPGk2T6bw

Lyssna på den!  Åhh så bra!


Stina och jag satt och lyssnade på låtar från 90-talet igår.

Man har ju så galet många låtar med mycke minnen i.
Vi hittade en del man glömt bort.
Typ Vengaboys och sånna.

De va riktigt kul!

Av Maria - 22 november 2009 09:37

Gårdagen/natten var så rolig. Först står man och tokskrattar när man ska in igenom rutan på en bil och sen sitter man och vrålar rätt ut på bio:n för man höll på att gå under för man var så rädd. 

Stina och jag svepte ett par cider innan bio:n. De va nog tur för annars hade ja aldrig kunnat se filmen haha


Idag blir de stan med några stycken, sen måste jag hem och städa.

I morrn kommer ju pappi. Wiiiiiiiiiii


Nu blir de frukost!

Av Maria - 22 november 2009 00:29

De va nog de bästa och värsta jag sett. den var så galet bra men SHIT va jag var rädd. Stina och jag satt och tröck oss mot varann sen slutade de me att hon

satt med knäna uppdragna och jag satt mer på hennes säte än mitt eget.

Allt godis var kvar och drickan med. Kunde inte röra mig. Satt helt paralyserad i stolen typ. Jag tycker de är lite små roligt att bli rädd. Annars skulle man nog inte se sånt här.

Den va såååå sjukt bra och skit läskig!


Nu blir de cider!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards