~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Maria - 25 november 2009 21:32

Nästan prick 14 timmar kvar tills mammis tåg kommer till centralen. Ååååå ja längtar!  De finns vissa saker jag bara kan prata me mamma om som inte är så

lätta att ta via telefon så nu ska de bli skönt att få ut lite bekymmer.

De är vääldigt sällan jag pratar me folk om problem och sånt numera.

Jag bara vill inte.  De finns få som har riktig koll på vad som händer just nu.

Väääldigt få.


Ska stoppa nåt i magen nu. De onda vill inte försvinna..Blää

I morrn SKA de vara borta. Så de så! Får hoppas iaf..


God natt nu alla och sov gott!

Av Maria - 25 november 2009 18:36

De gör de alltid när man solat. Spec en sån här dag. Blåsigt, regnigt och kallt. Ursh!

Efter 10 min i solariet så känner man sig som en ny människa.

Ska spendera kvällen vid tv:n och mina jätte spännande kanaler.

De lär ju sluta med att man sitter och glor på bonde söker fru.

Något mer spännande än uppdrag granskning som är på 1:an.

Innan solningen tog jag och Marcus en sväng på stan. Dock ingen hit i de här vädret.

Vi käkade på Taco Bar. Jag älskar deras Burritos (stavning?). Så underbart goda!


Till att börja med så blir de en dusch. Man luktar ju så knepigt när man solat.

Sen blir de te och tv:n.

Vill att kvällen ska gå fort. I morrn kommer ju Mammi! Súper wiiiiiiiiiiii!

Av Maria - 25 november 2009 15:01

Bara lite drygt en timme kvar till Marcus kommer. Då ska vi in till Gamla stan och

strosa runt lite. Jag bara älskar gamla stan. De är ju typ mysigaste stället i hela sthlm enligt mig. Iaf när de är mörkt ute och alla mysiga lampor är tända!

Runt kl 6 ska vi möta Crille och dra och sola. Ska bli riktigt skönt!

De här vädret gör ju inte så man känner sig så jätte rolig direkt.

Sen när man vet att Nicklas och Tomas just nu karnse ligger på nån

beach nånstans i varma Thailand så känns de lite sådär hehe

Men men som tur är finns de ju sol möjligheter här ochså även om de

är solarium.


Ska försöka få till nån vettig middag innan Marcus kommer som inte består av

fil eller gröt.

Av Maria - 25 november 2009 13:43

Idag fick den för sig att några knappar skulle sluta fungera så de där me sms blir

de dåligt me fram över.

Den dog igår kväll när ja pratade med Sandra runt halv 8 och kl 11 i förmiddags fick jag liv i den igen. De brukar ta väldigt lång tid ibland innan den startar igen.

Jag took längtar tills jag får en ny.

En månad och en dag kvar! De ska bli skönt när man kan prata med folk som vanligt utan att de ska brytas ellere krångla.

Nu har den lagt ner igen wäää

När jag skulle starta den förrut så funkade inte ena knappen som är med i min pinkod så efter 3 gånger innan jag fatta va som va fel så vart de ju spärrat.

Fick leta Puk-koden och fixa en ny pin som har knapparna som fungerar.

De går inte att höja volymen heller så jag hör nästan inte va den i andra änden säger.  Knappen är trasig.



Nu ska jag lägga mig och läsa. Har så skit ont i magen. Vet inte varför men de

är lite otäckt för de gör inte lite ont heller.

Ska åka och sola sen med Marcus och Crille på kungsholmen. Wiiii!

Av Maria - 25 november 2009 12:27

Vem:
Skrev du senast till på msn?
– Fredde<3 
Kan du lita på till 100%?
Är den finaste personen som finns?- Oj de går inte att välja:P
Vill du vara med just nu?
Ringde du senast? - Mammi
skicka ett sms till dig senast? - Marcus
Skickade du ett sms till senast? - Marcus

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu
- Nepp
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader –aa
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -aa
Du har haft ett förhållande som varade över två år – Japp


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
– antagligen
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smygit ut utan lov - Näe
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – ja
Jag har en hemlighet som ingen vet – aa

Jag har fuskat i ett spel – Japp
Jag har struntat i ett prov – Ja



DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol -
ja
Jag kan inte svälja piller  - no problemo
Jag har tagit mediciner mot depression - ja
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Yes
Jag har vaknat gråtande - Nee
jag har somnat gråtande – Mjo..


Av Maria - 25 november 2009 10:25

De tycker jag är lite kul. De är väldigt sällan jag kommer ihåg vad jag drömmer.

Inatt har jag sprungit naken igenom stan och gått in i ett hus och snott kläder,

shoppat loss på ullared och när jag ska gå ut så sitter jag i berg och dalbanan på gröna lund, varit Carrie i sex and the city och åkt skridskor och balanserat bröllops

tårtor i händerna på isen samt ätit 17 liter glass.

Att man kan drömma så mycke på en natt tycker jag är lite häftigt.

Sen att man ska vakna efter varje dröm de är ju lite onödigt tycker jag.


Kl 7 i morse höll en brevbärare eller nåt på att skrämma ihjäl mig. Han måste

ha anfallit brevlådan eller försökt bryta loss dörren.

Jag vaknar av världens smäll så hela jag lättar från sängen en bit.

Lyckaes somna om 3 timmar till. Wohoo


Nu blir de frukost sen ska jag sätta mig och plugga som jag sagt!

Självdiciplin - Jajamen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards