~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Maria - 19 november 2009 20:51

Nu är svullnaden borta och de gör inte ont! Happy Happy!

Undra vad de var för nåt.. De såg lite läskigt ut i morse men nu ser de ut som vanligt igen.

Kan sminka mig ordentligt i morgon. SKÖNT!

De kändes lite knepigt att gå ut utan mascara.


Nu inväntas Glee. Ska göra te och mackor och mumsa på.

Efter de så ska jag träffa kudden lite och se på Mad money.

Finns de nåt bättre än att ligga i sängen och kika på film?


Nåväl, ska börja fixa lite nu innan de börjar!


Mattiaz - Skandalen

Du är min för i natt är jag din?

Av Maria - 19 november 2009 18:56

Marcus och Daniel åker till Hudik idag och kommer hem på söndag. De kommer bli en lååång helg utan dom.

Och jätte tomt..Vad ska man roa sig med lixom?

Marcus mamma bor där så dom skulle upp och hälsa på lite.


Ikväll ska jag inte göra nåt spec. Väntar på halv 8 hos mig ska börja. Bara en halvtimme kvar.

Har ingen större lust att göra nåt. Vill inte utanför dörren me de här ögat förrns de gått över.

Jag ser ju som vanligt så de är ju bra!


Ska kika på Mad Money. Queen Latifah är ju underbar! Jag gillar henne.

Sen är de ju Glee ochså. Den serien fastnade ja för. Så de finns lite att roa sig med ikväll iaf.


Nä mot tv:n

Av Maria - 19 november 2009 15:39

När jag vaknade i morse så hade jag as ont i ena ögat men brydde mig inte så mycke.

Sen när jag gick till spegeln så är ögat svullet och ser jätte knepigt ut.

Har ochså massa blåmärken på armarna. Vad har jag gjort i natt?

Jag åkte till stan endå men va inte där så länge. Hade ingen större lust och springa runt och se knepig ut i fejjset.

Nu har svullnaden börjat gå ner men de gör fortfarande rätt ont.

Köpte en badbomd på Lush. Nåt med honung tror jag de va. Luktade sjuukt gott gjorde den iaf.

Jag gillar deras rosa badbomber ochså! hihi


Ska äta middag snart. Eller middag och middag, de blir fil och flingor.

Enkelt, snabbt och lätt. Lite disk blir de ochså. Me Like!


Hörs!


Av Maria - 19 november 2009 10:12

Vaknade nyss. Vart glad när jag kikade på klockan och såg va den va.


Ska in till stan idag och börja kika ordentligt efter julklappar jag vill ha av pappi. Inte långt kvaar. Tjohoo

Har hittat en del men han sa att jag kunde kika efter lite mer. Klart jag kan de! Jag är inte den som är omöjlig hihi

Ska masa mig upp och äta lite och sen tänkte jag gå in till stan. 



Britney Spears - My onlyh wish   har aldrig blivit så tokig i en låt förrut!

Santa can you hear me?
I have been so good this year
And all I want is one thing
Tell me my true love is here
He's all I want just for me
Underneath my Christmas tree
I'll be waiting here
Santa that's my only wish this year






Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards