~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Maria - 13 november 2009 22:54

Har en super mysig kväll! Sitter med Marcus och Daniel och ska snart röra oss in mot torget där vi ska sitta

och ha lite mysigt!

Jag älskar torget. Ett jätte litet mysigt ställe i gamla stan med bra musik och trevliga killar i baren.

Lite ögongodis där ochså thihi


Nu ska vi dra vidare!

Ha en jätte bra kväll!

Av Maria - 13 november 2009 19:27

Vaccinet va slut så ja skulle komma tillbaka till veckan istället.

Såg en as snygg väska på Deichman som ja ska fråga pappi om ja kan få den när han kommer, Vill ha!


Nu håller jag på att göra mig iordning. Marcus och Daniel kommer hit senare. Lyssnar på Lady gaga på typ högsta volym så dom längst ner på gatan hör nog ochså. De går inte att ha låg volym med hennes låtar.

Dom är så galet bra så man måste bara höja typ allt som går! Underbart!

Jag vill ha vin och sprite NU men eftersom jag är svagast i typ hela stockholm så får jag snällt vänta på killarna.

De är lite pinsamt att säga men jag kan inte få upp en vinflaska med sån där kork man ska ha skruv till.

Hur mycke jag än rycker och sliter i den så rör den sig inte.

De är nog korkarna de är fel på!


Ska lägga på ett kol nu så jag blir klar nångång!

Ha en super kväll nu alla!


 

Av Maria - 13 november 2009 15:41

Ska snart iväg och få andra sprutan mot grissjukan sen ska jag kila på systemet och inhandla lite till kvällen.

Man vill ju inte sitta torr i halsen på en fredag hihi

Vin med sprite har blivit min favvo dricka. de blir mycke billigare än att köpa på sig massa cider ochså räcker de

ett tag åt mig. I kris tider måste man vara lite ekonomisk!

Kvällen ska spenderas me Marcus och Daniel. Kommer bli skojj de!


Nu måste ja pallra mig till vårdcentralen!

Av Maria - 13 november 2009 09:43

Har nyss vaknat. Blev riktigt glad när jag kikade på klockan och såg att ja fått sova ett tag idag.

Har inga planer för helgen men de brukar ju alltid hända nåt.

Nu ska jag äta, duscha och sen sitta med tandgrejjset en stund.

Den här veckan gick så väldans fort tycke ja. Poff så va de fredag igen.


Nu måste jag äta!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards