~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Maria - 7 november 2009 12:47

De känns som att de kommer ta 100 år innan man kommer igång idag. De är skönt att ja ska till Cathrine

annars hade ja legat i sängen hela dagen. Man brukar ju bli lite piggare ibland när man går ut en sväng.

De är en perfekt dag för att svulla tacos och se på film. Skit väder ute och skit seg i kroppen.

Man skulle haft nån som stog med ett palm blad vid sängen och svalkade och en annan med vindruvorna.


Jag är galen i Lady gaga. Denna underbara person med dom underbara låtarna gör mina dagar.


i´m your biggest fan

I´ll follow you untill you love me, papa-paparazzi

baby, there´s no other superstar you know

that i´ll be your papa-paparazzi

promise i´ll be kind, but i wont stop untill that boy is mine,

baby you´ll be famous,

chase you down untill you love me, papa-paparazzi




Av Maria - 7 november 2009 10:30

Igår va de ju premiär för Innerstad. Innan vi drog dit så va de förfest hos Uffe och Lasse. De sjöng singstar, dansades och pratades. Riktigt kul hade vi!

Sen rörde vi oss mot Innerstad. Klubben va snygg och dom hade riktigt bra musik. De enda som va lite synd var att

 de va väldigt lite folk. Vi stannade till runt 2 tiden sen drog vi till mc donalds och åt.


Idag ska jag till Cathrine och käka tacos och kolla på sex and the city filmen.

De känns inte helt fel! Jag är nog en av få som aldrig blivigt bakis. Inte en enda gång.

Iofs så dricker jag inte så mycke men endå. Vissa ligger ju helt däckade dagen efter fast dom inte druckit så mycke.


Nu blir de frukost sen får se vad som händer frammåt kvällskvisten! 


Bilder från kvällen hittar ni på Littlecandygirl.bilddagboken.se

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards