~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria - 9 november 2009 21:24

Nästan iaf. Är snart klart. Ska bara diska lite köksgrejjer så de är rent och fräsch när hon ska ta de. 

Marcus kommer hit om typ en timme när han slutat jobbet. Han ska sova här i natt

sen i morgon ska vi mysa runt på stan och lite sånt. FAB!


Hittade kläder jag inte visste att jag hade. Har inte sett dom sen jag flyttade ner och de är ju ett tag sen nu.

Fick även fram lite kul små plock som jag inte sett på 100 år. De är kul att hitta grejjer man helt glömt.

Blir lite som nytt.


Nu blir de lite te innan jag kör igång me diskningen!

Jag skriver i möra så God natt och sov så gott!


Av Maria - 9 november 2009 19:08

Samtidigt som jag har packat ner grejjer så har jag kört schlager på typ högsta volym.

Jag däckade en timme i soffan och kunde nästan inte dra mig upp. Tog fram after darks dvd och allt gicfk plötsligt mycket enklare. Dom är ju så underbara! Vad vore livet utan dom?  Mitt vore rätt tråkigt.


Allt som vi vill göra, är att kittla och förföra

Showtime, de är showtime After Dark

Åhh


Kom ut, Showtime, Åh när ni tar saken i egna händer och La Dolche vita är nog mina bästa låtar med dom.

Och parodierna dom gör på tex. Carola och Lena Ph. Underbart!

Av Maria - 9 november 2009 15:44

När jag höll på att bli galen på alla saker som ligger här överallt nu när jag håller på att tömma möblerna så ringer

Marcus hjärtegrynet och frågade om ja ville gå ut en sväng och gå lite.

Klart! Orkade inte se röran. Vi åkte till götgatsbacken och gick på waynes och drack Chai. Perfekt!

Sen gick vi götgatan mot mitt håll och kikade lite sen skulle han börja jobba men han ska komma tillbaka

när han slutade. Wiiiiii ! Happy me!

Han ska karnse sova över ochså. Jag hoppas de!


Nicklas ska komma till mig när han slutar och hjälpa mig leta fram lite grejjer som tillhör hon som bor här.

Han bodde ju med mig förrut men fick eget och nu minns vi inte riktigt vart vi gjort av grejjerna hennes. Oops!


Ska fortsätta nu!

Av Maria - 9 november 2009 11:30

Vilken galen kväll de blev igår. Så sjukt rolig. De började med att vi gick över till lena för att fira henne lite innan vi drog vidare. Hon bjöd på snittar och lite annat tilltugg. Efter lite små ätande och surrande så åkte vi in till slussen

där Patricia ligger. Vi hade bokat bord till 21.45 men de var inte riktigt klart när vi kom så vi drog en sväng runt och kollade läget lite på båten.

När vi äntligen fick sätta oss och äta så åt jag typ världens karnse godaste oxfile. Så sjuuukt god va den.

Bordsgrannarna var inga mindre än Petra Mede, Andreas Lundstedt och Tess Merkel.

Petra tog en balong och sög i sig helium. Lät så sjukt roligt!

När vi ätit klart, runt 12 snåret på kvällen så gick vi till scenen för att invänta galan som skulle börja.


Vilket drag de va!  Babsan, Mathias Holmgren, Nanne Grönwall, Dark Ladies och nån Fredrik höll igång rätt bra.

Jag höll ju nästan på att svimma när jag såg Babsan. Så fiin!

Nanne var en liten duracell kanin på scenen. De är drag i henne!

Alla som åt fick hennes singel otacksamhet. Den låg i servetten när man satte sig. Lite roligt!


När showen var slut drog vi till schlagerbaren högst upp på båten och dansade och sjöng nästan hela natten.

Jag åkte med Nicklas hem i natt. Alla vi som va ut med lena tog taxi till hökarängen. 

Halv 4 i morse va sista gången ja kollade på klockan.

De här var nog den bästa helgen på läänge!


Idag ska jag roa mig med att tömma möbler. Hon som bor här har en ganska stor byrå och en lite mindre som jag har proppat med saker jag inte vet vart jag ska göra av. Kommer få bo i kartonger ett tag.

Hon ska även ta köksgrejjer så blir spännande att se vad som blir kvar.

Ska börja grejja nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards