~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Maria - 17 november 2009 23:48

Marcus kom till mig runt halv 5 snåret. Vi åkte till gullmarsplan där vi mötte Magnus.

Vi handlade och åkte hem och började med maten. Var så galet hungrig. Gott vart de och mätta blev vi!

Sen hade Magnus varit gullig och köpt te till mig. Chai te som va suuuper gott.

Jag har ju ett chai te som heter Indian chai apple and spices som va mitt favvo te.

Nu ha ja ett nytt favvo hihi

De här hette Masala Chai och de rekomenderas verkligen!


Ska upp jätte tidigt i morrn och vara på sjukhuset kl 8. Bläää

Så nu blir de krama kudden och sova.


Gonatt alla!

Av Maria - 17 november 2009 15:02

Nu är naglarna fixade, solariet är avklarat och nu återstår bara lite städning.

Är dock väääldans seg men ska sätta på lite musik till städningen. Då brukar de gå rätt bra!

De enda ja vill göra nu är att äta haha

Lääängtar tills maten är klar och de bara är att hugga in!

De äts tacos för sällan tycker jag.


Jag hade snurrat ihop dagarna. De va inte idag ja skulle till sjukhuset. De va vårdcentralen ja skulle till men de är längre fram haha ibland blir de knas men de va tur ja kom på de innan ja han åka till sjukhuset!


Ska börja nu så jag blir klar nångång!


Av Maria - 17 november 2009 09:48

Måste åka in till stan lite snabbt! En nagel gick av och nu måste ja köpa förlängning. Asså inte sjävla

naglarna utan bara toppen. Finns jätte bra på åhlens såg jag. 150 kr för 48 toppar. De tar vi!

Ska sen åka förbi solariet en sväng. De va så galet skönt!


Ska ochså på sjukhuset både i dag och i morgon. De går nog bra.


Ikväll ska ja äta tacos me Marcus, Magnus och förhoppningsvis Daniel. wiii


Nä nu måste jag göra mig klar och åka!



James Blunt - Carry you home

they were all born in New York City tonight, 
And someone's little girl was taken from the world tonight,
Under the Stars and Stripes.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards