~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Maria - 8 november 2009 17:26

Är nu klar för patricia. De blev min svarta skjortklänning med skärp i midjan, rött linne och svarta leggins.

De blir mina svarta 10 centimeters till de på fötterna. Awsome!

De ska bli riktigt kul. Har inte vart på Patricia på 100 år känns de som. Jag älskar de stället!

Ett bra ställe att få en södagskväll att känns lite roligare. Babsan är ochså där på söndagarna.

Hon är värdinna. Perfekt för mig att få en glimt av min idol eller va man  ska säga.


Jag minns när hon va i sundsvall på birsta city.  Jag stog i en butik och kollade lite sen tittade jag ut och såg henne.

Har aldrig sprungit så fort nångång kan jag säga. Jag satte efter direkt. Ville inte missa att få se Babsan.

Hade med mig kameran då så jag fick ett par bilder. Hihi   Sen sjöng hon Jetset babsan ochså. 

Hade ja inte haft öron så hade smajlet gått flera varv runt huvet.

De blir spännande att se vad som händer ikväll!

Ska börja röra mig till hökarängen där kvällen börjar!


Ha en mysig kväll alla!

Av Maria - 8 november 2009 10:59

Jag hade tänkt låta bli att gå ut idag men kom på att jag måste lämna tillbaka klänningen.

Sen måste jag handla mat ochså. Jag hade helst sluppit gå ut men att vara hungrig är ingen hit direkt.


Till veckan kommer hon som bor här egentligen och ska hämta sina möbler. Sängen vet ja att hon lämnar men sen bli

de nog rätt tomt. Jag pratade med mammi och dom kommer ju ner över nyår så då tar dom med lite

av mina möbler jag hade när jag bodde där uppe. Jag bryr mig inte så mycke om de blir lite tomt.

Är ju ute mest hela dagarna endå. Orka sitta inne lixom.


Idag ska jag fixa om naglarna. Köpte ett jätte bra fransk manikyr sett på hm som jag andvände i torsdags

men nu börjar de se lite slitet ut och så vill vi inte ha de.

Sen blir de en liten sväng på stan när jag endå måste in.

Ska ochså boka tågbiljett till pappi. Wiiiiii


Nu blir de dushen och sen iväg.




Av Maria - 8 november 2009 00:35

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år.
2.Vem var den sista du träffade? Cathrine
3. Hur lång är du? 165 små centimetrar
4. Vilken var den senaste film du sett? Patrik 1,5
5. Vem ringde du senast? Mammi
6. Ditt senaste sms och till vem? får inte igång mobilen så kan inte kika de nu. minne ha man inte heller:P
7. Vad är helgens planer? Den här helgen är ju typ slut men nästa helg finns de lite planerat. säger de senare
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 30 september
11. Vilken ögonfärg har du? nåt grön aktigt tro jag
12. När vaknade du idag? för tidigt
13. Har du någon gång hittat en katt? njae
14. Vilken är din favoritplats? Min sääääng
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj säg de
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?   Förhoppningsvis i nån galet snygg lägenhet me min galet snygga man och ett barn.
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mammi
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Va är de?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Bero lite på de där
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på någon? Näe
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Jao de är ja väl
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry. Kommer inte ihåg va den heter..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa lägenhet, resa och shoppa. sen försöka spara lite ochså 

29. Tycker du om kinamat? aa=)
30. Tycker du om kaffe? Näe de är typ de äckligaste som finns
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid magen
33. Kan du spela poker? Näe
34. Tycker du om att mysa? Aa=)
35. Älskar du någon? aa många
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? näe
37. Vill du ha barn? aa men de dröjjer
38. Kan du några andra språk än svenska? lite engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? näe
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på?  Skor
42. Äger du dyra smycken? Ja, ett
43. Har du någon gång testat narkotika? Nepp. never gonna happen
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Godis
45. Vem är den roligaste människan du känner?
46. Välj ett ärr på din kropp? Har en del på ena benet
47. Vad har du för ringsignal? Flo-rida - right round. Min låt
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? mamma har kvar en del
49. Flirtar du mycket? Näe
50. Vart togs din profilbild? hemma
51. Kan du byta olja på bilen? haha näe
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig.
53. Vilken var den senaste bok du läste? nån med Martina Haag
54. Läser du dagstidningen? Varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? aa Veckorevyn
56. Dansar du i bilen? har gjort
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  En adress
59. När var du i kyrkan senast? I sommras

60. Har du känslor för någon just nu? Nope


Av Maria - 8 november 2009 00:03

Vid 2 tiden började jag åka mot Cathrine. Hon skulle möta mig i Fruängen. Vi handlade massa godis, nåt liknande chips fast mycke godare och allt som man har till tacos. Har ätit ikväll så ja va nära på att spricka.

Vi kikade på Sex and the city the movie och Patrik 1,5. Sen visade hon mig bilder från Norge.

Hon är därifrån. Ja va även där på klassresa i 7:an. De är ju så galet fint där me alla berg och sånt.

Jag vill åka dit igen.



Nu ska jag sova. De blev inte mycke av de natten som var. Är så galet trött nu.

Jag skriver mer i morgon.

Ha de bra så länge!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards