~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 19:43

Håret är fixat och naglarna är gjorda. Nu sitter jag och kikar på Halv åtta hos mig. Vad vore kvällarna

utan Helge Skoog? Rätt tråkiga.

Ska se kika på en ny serie på 1:an sen. Mordet eller va de nu hette och sen True Blood.

Har tagit täcket till soffan och gjort massa te så ska spendera kvällen där. Mysigt!


Ska kila tillbaka till soffan och mitt super varma täcke.

Ha en mysig kväll!

Av Maria - 4 november 2009 17:12

Hade helt glömt bort att de va nu till helgen. Ska åka till stan i morgon och se om jag hittar nåt att skicka till pappi.

Han kommer ner samma vecka som mammi kommer. Han på måndag och hon på torsdag. Super vecka med andra ord!

Längtar så galet mycke!

Efter jul och nyår ska vi kika på ett hotell (pappa och jag) så ska han stanna en helg.
De är synd han ska ha så knepigt schema men då har jag nåt mer att se fram emot!


Sen äre ju True Bloog ikväll. Åååå va jag längtar tills kl 22. Biiiiiiiiiilll My prince charming! Ikväll äre vi thihi

Såg att de är sista avsnittet nästa vecka buhuuu Jag hoppas dom inte väntar 100 år med nästa säsong.


Sen såg jag att New Moon hade premiär snart. Den hade jag velat gå på! Är lite små galen i första filmen.

Får se vad som händer.


Ska klämma ner mig i soffan lite nu. Har en fet jätte bulle på armen. Bara att bära hem maten från ica

va en upplevelse. AJ! 


Mot soffan!

Av Maria - 4 november 2009 16:06

Jag slockade i soffan efter jag färgat håret. Blev jätte frusen och hela vänstra armen bara krånglade.

Nu funkar den som den ska igen. Är ochså väldigt nöjd med  håret. Väldigt mörk brunt.


Kom ochså på att jag inte ätit nåt på hela dagen så ska kila iväg till ica och handla.

Ska sätta mig sen och fixa naglarna tänkte jag.


De snöar ochså. De började imorse. Först trodde jag att jag hallucinerad av tabletterna men icke.

De är väldigt lite som kommer men ursh. Jag vill inte ha nån snö..

Ska skaffa sommarhus i spanien eller nåt!


Nä nu måste jag ha maaat!

Av Maria - 4 november 2009 11:51

När klockan ringde i morse 05.30 höll ja på att bryta ihop. Låg och snoozade i en timme innan ja tog mig upp.

Åkte till sjukhuset så ja va där till halv 8, hade tid 8. De blir alltid så galet långa köer.


Nu är de bestämt. De blir ingen fortsättning på katt vaccineringen för mig. De kommer aldrig funka.

Idag fick jag full dos. Jag fick 3 extra allergitabletter för att stoppa reaktionerna men de funkade inte.

Fick massa utslag och mådde inge vidre alls. Jag tar alltid en allergitablett hemma innan jag går dit.

De måste man göra. Men när inte ens 4 tabletter kan stoppa en reaktion så tyckte inte läkaren att de va nån

ide att köra vidare för jag kommer aldrig kunna vara uppe i full dos.

Sen peffade jag så dåligt. Man får ett rör med en mätare på som man ska blåsa allt man kan i både före

och efter man fått sprutan och de vart inte alls nå bra.

Om 2 veckor ska jag dit och träffa en läkare och göra en lungkoll.

Nu har armen nästan helt domnat bort så bara att skriva här är lite krångligt med en hand.


Jag gick in till stan efter de där och kikade på hårfärg. Har en jätte ful utväxt ja ska ta bort idag.

Vill inte ha nåt sånt på Fredag. Då är de fest!

De är jätte goa Jojje och Daniel som har festen. Kommer bli riktigt kul.


 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards