~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Maria - 18 november 2009 22:11

Jag kan inte bli less på serien! Vet inte hur många gånger jag sett den.

Har önskat mig hela boxen plus filmen i julklapp. ÄLSKAR!


Ska kika på några avsnitt nu och sen ska jag sova.

I morgon ska jag ner på stan och kika på lite små saker. Bara 4 dagar kvar tills pappi kommer! Wiiii


Pratade lite med mammi idag om lite vi ska göra.Lääääääängtar


God natt!

Av Maria - 18 november 2009 19:12

Skulle kika på film runt 5 tiden men somnade. Och gissa om de va skönt! Vaknade till nu.

Ska lägga mig så fort jag blir trött ikväll. Då vet jag att jag kommer somna rätt fort. Wiii!


Är helt galen i låten ja skrev tidigare. Ååå va bra den är! Britney jullåten.

Jag börjar få lite julfeelig redan. När jag var på Åhlens i förrgår så spelade dom julmusik.

De är ju inte lågt kvar nu.

Jag sitter fortfarande och velar med tågbiljetterna till S-vall.

Vet inte om jag ska åka dagen innan julafton eller typ 21 eller 22.

Jag vet att jag kommer bara få panik om jag är uppe förlänge.

Fick de dom 2 senaste gångerna. Jag vet inte vad som händer men jag vill bara ner hit igen.

De är inte de att jag inte trivs men de är ju så litet. Inge folk nånstans, inge att göra..

Jag satt på nålar i sommras när jag var hemma över midsommar.

Mamma tyckte lite synd om mig då haha


Nu ska jag invänta halv 8 hos mig. Tänkte kika på de sen får ja se vad som händer.



Santa, can you hear me?

Av Maria - 18 november 2009 13:02

Britney Spears - My only wish (this year)

http://www.youtube.com/watch?v=wrvebqA8xdM


Hörde den nyss och fastna för den direkt! Den är så mysig.

De är min jullåt i år!

Vad tycks?

Av Maria - 18 november 2009 12:14

Var på sjukhuset till 8 i morse och fick träffa en läkare kvart över 9. De va nån patient före mig som hade krånglat lite.

Fick prata lite med en jätte trevlig gubbe och har fått en ny medecin som jag ska prova till februari och

då ska jag tillbaka och se om de blivit nåt bättre med andningen.

Sen fick jag sitta och vänta i typ 40 min till på en sköterska för vi skulle göra lite lungtester som tog typ 100 år.

Var ute från sjukhuset kvart över 11. Något less.

Somnade runt 4 i morse och klockan ringde 05.30 och ja kände för att grina en skvätt men de va bara att dra sig upp.

Snoozade dock en timme.

Jag fattar inte riktigt en grejj, hur trött jag än är på kvällen så går de inte att somna.

Igår var jag så trött så hade nåt gått fel, typ att internet lagt ner eller nåt så hade ja satt mig och grinat.



Nu ska jag dricka te och kika på sex and the city!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards