~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 21 november 2009 12:15

Sååå skönt med lite sol.

Ska ta mig en promenad in till staden. Måste kolla en grejj som jag helt glömt.


Blev lite små avis när ja fick veta att syrran ska se New moon idag.Wää

De vill ja ju me. Men men de hinner ja nog ochså. Om inte annat kommer den ju ut på dvd förr eller senare så varför stressa.


Nä på me skorna och ut i sooolen!

Av Maria - 21 november 2009 10:47

Inatt drömde jag att precis alla naglar hade gått av. När jag vaknade för nån minut sedan och kom på min dröm så flög jag ur sängen.

Ni vet hur de blir när man reser sig förfort?

De svartnade för ögonen och ja vart alldeles yr. De va bara sätta sig och vänta tills de gått över.

Alla naglar var kvar. Puhh

Sånna drömmar gillar inte jag.


Vad händer idag?  Vet inte.

Ska förhoppningsvis träffa Nicklas ikväll. Han åker till Thailand i morgon bitti

och blir borta 2 veckor. Låångt känns de som nu men tiden går ju så jätte fort.

Han ska köpa en väska till mig. Wiiii!


I morgon kommer äntligen Marcus och Daniel hem igen. Längtar!


Nu blir de frukost!

Av Maria - 20 november 2009 22:51

Namn - Maria
Ögonfärg - Nåt åt de gröna hållet
Hårfärg - Mörk brunt
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Oxe
Skostorlek - 37/38
Är dina föräldrar skilda - Yes
Sport - Sport Suger
Helgdag- Julafton
Årstid - Sommar.Vill ha sommar nu!


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Jupp
Skolkat - Jajemän.
Sovit utomhus - Ja i tält. Aldrig igen!
Använt droger - Nope
Retats - Japp

THIS OR THAT
Pepsi/cola - De spelar ingen roll
Jordgubbar/blåbär - Hallon:P
Kött/veg - Kött
Tv/film - Serier
Gitarr/trummor - Inget
Adidas/Nike - Inget
Kinesiskt/mexikanskt - Kinesiskt
Mtv/vh1 - Mtv
 


SENASTE DU
Skrattade - Idag 
Grät -  Nån dag sen
Filmen du såg senast - Mad money
Tuggade tuggummi - Gör de nu
Drog ett skämt - Minns inte riktigt
Sjöng en sång - i lördags. sjöng alla schlager låtar som spelades på Zipper

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - No
Rökt - Nä.
Tagit droger - Nä.
Kysst någon - aa:D
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Näe
Bakat - Nepp

Haft känslor för någon?  Nope.

Av Maria - 20 november 2009 22:09

Har en liten film kväll med mig själv och massa te. Riktigt skönt!

Har sett Mad money nu. Jag älskar Queen Latifah!

Nu ska jag kika på Twilight.

Jag lyckades sova bort ett par timmar idag. De var väldans skönt men nackdelen är att man lär nog vara pigg ett tag ikväll.

Börjar dock bli trött igen så jag hoppas de inte blir allt för sent innan man somnar.


Åter till filmerna!

Av Maria - 20 november 2009 20:30

Håller på att kika på avsnitten av de nya paradise hotel. Har ju bara 1:an och 4:an numera på tv:n så man missar en dell Tur nog finns de webb tv!


Känner inte för att göra nåt nåt ikväll. Är fortfarande inte på humör känner jag.

När jag var i gamla stan idag och strosade runt såg jag att julmarknaden hade börjat. Den är lite mysig men de va så mycke folk där så ja orkade inte kika så mycke. Ska endå dit med både mammi och pappi så de hinns endå.


Nu ska jag fixa nåt att äta och sätta mig med min nya veckorevyn!


Bara helgen kvar! Wiii

Av Maria - 20 november 2009 10:11

Kände mig väldigt less när jag vaknade. Har ingen aning om varför. Är bara lite less.

Har ingen anledning att vara de för de mesta flyter på rätt bra. Men men.


Jag blir galen på folk som ska tjata på en. Mig är de ingen ide att tjata på för jag gör som jag vill endå!

Har alltid gjort och kommer alltid göra. Jag gör inte som nån säger. Om de inte är nåt väldigt spec.


Tog mig till stan igår men var inte där så länge pga att ögat såg lite äckligt ut.
Ska in idag igen och leta ordentligt efter nåt jag vill ha i julklapp.

Nu ser man ut som vanligt igen. Tack och lov!

Har ett chai-latte sug som inte är av denna värld. Ska fixa de ochså.


Nu blir de nåt i magen och sen in mot staden!


Av Maria - 19 november 2009 20:51

Nu är svullnaden borta och de gör inte ont! Happy Happy!

Undra vad de var för nåt.. De såg lite läskigt ut i morse men nu ser de ut som vanligt igen.

Kan sminka mig ordentligt i morgon. SKÖNT!

De kändes lite knepigt att gå ut utan mascara.


Nu inväntas Glee. Ska göra te och mackor och mumsa på.

Efter de så ska jag träffa kudden lite och se på Mad money.

Finns de nåt bättre än att ligga i sängen och kika på film?


Nåväl, ska börja fixa lite nu innan de börjar!


Mattiaz - Skandalen

Du är min för i natt är jag din?

Av Maria - 19 november 2009 18:56

Marcus och Daniel åker till Hudik idag och kommer hem på söndag. De kommer bli en lååång helg utan dom.

Och jätte tomt..Vad ska man roa sig med lixom?

Marcus mamma bor där så dom skulle upp och hälsa på lite.


Ikväll ska jag inte göra nåt spec. Väntar på halv 8 hos mig ska börja. Bara en halvtimme kvar.

Har ingen större lust att göra nåt. Vill inte utanför dörren me de här ögat förrns de gått över.

Jag ser ju som vanligt så de är ju bra!


Ska kika på Mad Money. Queen Latifah är ju underbar! Jag gillar henne.

Sen är de ju Glee ochså. Den serien fastnade ja för. Så de finns lite att roa sig med ikväll iaf.


Nä mot tv:n

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards