~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under januari 2010

Av Maria - 20 januari 2010 16:27

Joo igår var jag ju med Marcus och Anton. Vi fick för oss att vi skulle åka och titta på hus. Sånna där galet stora och galet dyra hus. Jag fick köra från mig och ut på Gärdet ochså åkte vi runt ett tag. Jag älskar Marcus bil. Liten, tok söt och jätte enkel att köra.

Vi åkte runt med ögon som stog rätt ut när vi kikade på husen. Jag fattar inte vad man ska med sååå stora hus till. De är ju lite små sjukt men dom är riktigt fina!


Imorgon blir de ingen tränign. Ska ta sovmorgon. Pratade med pappi och så fort mitt medlemskap gått ut på de här snusk gymmet så ska jag byta. Jag trivs mindre och mindre för varje gång jag går dit.. Ska bara hitta nåt som känns bra där de är vettiga priser och som inte ligger för långt bort. Vi får se.


Ska åka in till stan och fixa banken. Har sagt de ett par dagar nu men i morrn SKA jag göra de. Sen ska jag fixa en neccesär ochså. Ska göra en nagel-fix neccesär som jag kan ha med i väskan när jag ska nånstan   


Nu ska jag titta på paradise hotell avsnitten och känna mig lite duktig för all tvätt är klar thihi

Av Maria - 20 januari 2010 12:46

Världens mysigaste butik! Kikade lite på deras hemsida (Systerlycklig.se) och drömde lite..


Hittade:

En kudden (jag vill ha hihi)

Super söt prickig grill.

Jätte mysigt överkast

Badpärlor

Ett jätte gulligt make up set. Blev kär i asken!

 

Av Maria - 20 januari 2010 10:31

När klockan ringde i morse 06.45 så stängde jag av och sov till kvart över 8.

Masade mig upp och pep iväg till gymmet. Var så sjukt trött när jag gick dit så att jag ens gick va riktigt bra!

Ska tvätta 11-15 så dagen går ju iaf. Har en hel del som måste tvättas så jag är glad att jag för engågngs skull fick den lite längre tiden.


Ska köra igång nu så jag får med allt som ska tvättas!

Av Maria - 19 januari 2010 21:23

1. Fullständigt namn? Bernice Maria Elisabeth Hägg

2. Exakt ålder? 21 år och 8 månader

3. Vart bor du? Skärmarbrink, Stockholm

4. Bor tillsammans med? Några dammråttor

5. Husdjur? Inte ett enda

6. Färg på ditt hus? ja, vad kallar man den. Nåt åt de beiga hållet typ.

7. När är du född? 17 Maj 1988

8. Klass? Gick ut 2004

9. Vilket år tar du studenten? tog den 2004

10. Något jobb? Nope

11. När ska du sova ikväll? Om inte allt för länge, är skit trött

13. Duschat idag? Japp

14. Kramat någon idag? Aa, Marcus och Anton

15. Pussat någon idag? Ja, Marcus

16. Vad har du ätit? Fil, stuvade makaroner och korv, juice och en macka

17. Dagens klädsel? Leggings, linne och lång t-shirt

18. Dagens smink? Concealer, foundation, rouge, mascara och eyeliner

19. Dagens sötnos? ;)

20. Dagens roligaste? Bilturen när jag körde igenom stan

21. Har du många vänner? Inte många, men få riktigt nära

22. Hur många har du kysst? Oj, ingen aning men de är väl ett par stycken

23. Vem kramade du senast? Anton

24. Hur många har du haft sex med? No coments

25. Hur många har varit otrogna med dig? En

27. Har du pojk-/flickvän? Nopp

28. Vem pratade du med i telefon senast? Lillbror


29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Marcus: yes we do=) Puss

FAVORIT:

31. Film? De är svårt de där

32. Låt? De går inte att välja

33. Mat? De mesta med pasta

34. Dryck? Te=)

37. Stad? Stockholm

38. Land? Har bara vart i sverige

39. Ämne i skolan? Syslöjd

40. År? 2009, flytten från skitsvall

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Syrran

42. Personen du kysste? Vet inte, lasse tro ja

43. Gången du spydde? Inte så länge sen tro ja de va

44. Gången du grät? Nångång förra veckan

45. Pizzan du åt? De va så längesen så de minns ja inte

46. Gången du var i göteborg? Sommaren 2006 eller 2007.

47. Gången du var i stockholm? Bor ju där

48. Gången du var full? Nån helg sen

49. Gången du var hög? Aldrig varit.

50. Personen som såg dig gråta? Mammi

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Vit.

52. Hund eller katt? Hund.

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Ute och festa

54. Tv-spel eller datorspel? INGET- tönt varning på de!

55. Singel eller upptagen? Upptagen.

57. Msn, Apberget eller Facebook? Msn.

58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad.

59. Top Model eller Project Runaway? Top Model

60. Svart hår eller blont? Brunt hihi

61. Blåa ögon eller bruna? Gröna;)

62. Choklad eller lakrits? Choklad.

63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger

65. Coca cola eller fanta? Fanta

66. Pizza eller kebab? Kebab

67. Randigt eller prickigt? Prickigt

68. Älska eller älskas? Älska

69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? De är ett par stycken de

71. Personer du hatar? De finns ingen jag hatar bara folk jag tycker mindre om

72. Personer som sagt jag älskar dig? Många.

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 5 tro ja

74. Glassar du ätit på en dag? 2

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Pride lär de ju bli

76. Gånger du haft minnesluckor? Aldrig

77. Piercingar har du? 4 i öronen och 1 i näsan

78. Personer du saknar just nu? Några styckna

79. Gånger ditt hjärta brustit? 2 gånger


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Ingen

81. Ska du träffa imorgon? Crille och Hasse

82. Sjöng du senast för? Marcus och Anton i bilen idag:P

83. Hade du senast en msnkonversation med? Lars

84. Spelade du tv-spel med senast? Spelar inte

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mig själv

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen

87. Förtjänar att dö? Ingen

89. Vill du sova brevid inatt? Mig själv, då kan man bre ut sig i heeela sängen utan att nån ligger ivägen;)

VAD:

90. Gör dig glad? alla fina vänner

91. Gör dig ledsen? När saker och ting inte går som man vill

92. Vad vill du helst göra nu? Soooova

93. Önskar du att du slapp göra? Laga mat, jag vill ha en egen kock

94. Vill du ha nu? En varm och go säng

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Shoes eller presentkort i en skobutik

96. Längtar du till? Sommaren, alla söta ballerina skor som kommer åhh..

97. Tycker du om dina betyg? Dom var heelt okej=)

98. Ångrar du i ditt liv? Allergibehandlingen

99. Är det bästa som har hänt dig? Att jag flyttade till Sthlm<3

Av Maria - 19 januari 2010 20:43


I decided long ago
Never to walk in anyone's shadow
If I fail, if I succeed
At least I live as I believed
No matter what they take from me
They can't take away my dignity

Because the greatest love of all
Is happening to me
I found the greatest love of all inside of me

Av Maria - 19 januari 2010 18:09

Sitter och väntar på att Marcus och Anton ska dyka in. Vi vet inte riktigt va vi ska hitta på men vi kommer nog på nåt. Har ju en hel stad med massa grejjs i så de blir nog alla tiders!

Har varit lite huslig och diskat och grejjat. Jag blev så glad att jag hade nagellim hemma för jag diskade sönder en förlängning så fram med krislådan ochså va de snabbt fixat!

Jag har ingen förbandlåda, jag har en nagel-kris låda haha

Man är ju som man är   hihi



Ska dricka lite te innan grabbsen kommer!

 

Av Maria - 19 januari 2010 16:46

Min favorit låt med Jordin Sparks. Så underbar!

Lyssna så förstår ni vad jag menar   

Av Maria - 19 januari 2010 14:52

"Åhhh" va de enda jag kunde säga när jag såg dessa!Dom är från have2have.se

och är så gaaaalet snygga.

Kostar: 698 kr

Klackhöjd: 15 cm inkl 4 cm platå

Vad tycks?


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards